14 Temmuz 2017 Cuma

Sinan Akçıl, Metin Hara'yı hedef aldı

Sinan Akçıl, son günlerde Brezilyalı model Adriana Lima ile yaşadığı aşkla magazin gündeminin ilk sırasından inmeyen Metin Hara’ya tepki gösterdi.
Şarkıcı Sinan Akçıl, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Adriana Lima ile aşk yaşayan Türk yazar Metin Hara'yı hedef aldı.
Ünlü şarkıcı, Hara’ya şu sözlerle yüklendi:
"Büyük hevesle verdiği röportajında 'Demet Akalın'ın laflarını kaale almıyorum' diyen, sonra da 'Google'a bakın ben zaten 4 tane güzel kadınla beraber oldum. İsimleri de şu, bu ve bu' diyerek, önce onlara karşı büyük saygısızlık yapan arkadaş, sen bu şekilde mi yeni Paulo Coelha olacaksın? Kusura bakma Adriana ama ben de bu arkadaşı kaale almıyorum."

Milliyet

http://www.milliyet.com.tr/sinan-akcil-kusura-bakma-adriana-magazin-2484857/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder