15 Temmuz 2017 Cumartesi

Mehmet Ali Erbil: Erkekler beni ekranda görünce boşalıyor!


■ Bu kadar sert espriler yapıp bu kadar sevilmenizi nasıl açıklıyorsunuz?

Doğalım çünkü. Kendilerinden biri olarak kabul ediyorlar. Beni ekranda görünce adam da boşalıyor. Gay mesela ama evlenmek zorunda kalmış. Beni görünce bir rahatlık geliyor ona da. Gay olduğunu hatırlıyor birden ve deşifre oluyor benimle beraber.

■ Sizin de biseksüel olduğunuz söylentileri var... Biseksüel misiniz?

Olsam gururla söylerdim. Asla homofobik değilim. Bu konularda kurallarım, sınırlarım yoktur.

■ O ne demek?

Gay’le beraberken gay gibi, maçolarla birlikte maço gibi davranırım.

■ Bu söylentiler gay’lerle beraber gay gibi davrandığınız için mi çıktı?

Tabii, hiç sakınmam. Onlar da bilir çünkü gay olmadığımı, gerçek gay’ler ama... Olsaydım zaten oooo! Neler çıktı önüme. Ay kimleri reddettim, bir bilsen! Hahahaha!

Beyazıt Öztürk 50 yaşına geldi. Ne evlendi ne de çocuk yaptı. Bir yandan ne dedikodular duyuyoruz hakkında ama Türkiye’nin en güvenilir insanları listesinde ikinci. Tuhaf değil mi?

Röportaj: Oya Çınar
Fotoğraf: Muzaffer Kantarcıoğlu
Posta

http://m.posta.com.tr/mehmet-ali-erbil-ne-gay-ler-istedi-ama-reddettim-haberi-1315058

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder