5 Haziran 2011 Pazar

Tarkan'ın Şok Fotoğrafları

8 HAZİRAN 2001

Pop müziğin ünlü sesi Tarkan’la ilgili bir TV kanalında yayınlanan fotoğraflar ortalığı karıştırdı. ABD’de yaşayan Süleyman Şahin’in (32) Show TV’ye verdiği fotoğraflar uzun süre gündemde kalacağa benziyor. Televizyonda defalarca gösterilen fotoğraflarda Tarkan bir erkekle plajda ve havuzda beraber, oldukça samimi bir şekilde görülüyor. Şahin, Tarkan’a kızdığı için bu fotoğrafları televizyona verdiğini ve şantaj gibi bir niyetinin olmadığını ileri sürüyor.

Tarkan’ın menajeri Uygar Ataş ise kendilerine şantaj yapıldığını iddia etti. Süleyman Şahin fotoğraflarla ilgili soruları şöyle yanıtladı:


* Neden böyle bir şey yapmak istediniz?

Hemşerim olduğundan, böyle bir şey yaptığı için kızdım. Sadece halkın onun ne olduğunu duymasını, başkasına çamur atmanın ne olduğunu görmesini istiyorum.
* Para konusu geçti mi?


Ben para karşılığında bir şantaj şekline girmek istemiyorum. Para vermek istiyorlarsa hibe edilecek yerler var. Hiç para talep etmedim.

* Sana niçin para vermek istiyorlar?

Konuyu kapatıp halkın duymaması için. Haberde daha sonra Süleyman Şahin ile Tarkan’ın menajeri arasında yapılan görüşmeye yer verildi. Bu görüşme de şöyle: Menajer: Yeniköy’de buluşalım.

Ş.Ş: Konuşma şeyimiz ne olacak.


Menajer: Konuşuyoruz işte. Demek ki halledeceğiz.

S.Ş: Miktar olarak ne kadar para vermeyi düşünüyorsunuz?

Menajer: Ben bunları telefonda konuşmak

YA SONRA?..

'MEGASTAR' OLDU

Tarkan'ın özel fotoğrafları amiyane tabiriyle magazin gündemine bomba gibi düşmüştü. Ancak Tarkan, 'megastar' lakabını boşuna kazanmadığını gösterircesine bu krizden hiç etkilenmedi ve yurt dışında Türkiye denince akla gelen ilk şarkıcı olmayı başardı.

Sabah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder