27 Şubat 2017 Pazartesi

"Prensip olarak polislerle yatmıyorum"

Akşam gazetesi eski yazarı Yiğit Karaahmet sosyal medya hesabından dikkat çeken mesajlar paylaştı.Ünlü eşcinsel Yiğit Karaahmet, "Prensip olarak polislerle yatmıyorum" diye yazdı.


Eşcinsel Yiğit Karaahmet, erkeklerin sürekli peşinde olduğunu yazarak ilk olarak, “Bu aralar erkeklerden yakamı kurtaramıyorum. biri geliyor biri gidiyor. biri evdeyken diğeriyle telefonda mesajlaşıyorum. o kızlardan oldum!” şeklinde mesaj yazdı.

Karaahmet mesajlarının devamında, “yeni talibim 20 yaşında bir kafkas türkü. 1 90. ama polislik okumakta... polislerle prensip olarak yatmıyorum. off napıcm. ck ktym ksyrm” diye yazdı.

https://gaziantephaberler.com/haber/prensip-olarak-polislerle-yatmiyorum-haberi-37689.html


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder