11 Ekim 2015 Pazar

SAMANTHA FOX: EŞCİNSEL OLDUĞUMA İNANMIYORUM

* Bir kadınla beraber olurken, seni bu kadar çok arzulayan erkekleri hayal kırıklığına uğratacağından hiç korkmadın mı? Ağustosta kanserle verdiği savaşı kaybedip hayata veda eden 16 yıllık partnerin Myra Stratton hakkında birkaç söz söylemek ister misin?
- Bu konuda acıma saygı göstereceğine eminim. Her şeyden önce eşcinsel olduğuma inanmıyorum. Ben hayatının her döneminde sevgi peşinde koşan bir kadınım. Ama maalesef ki bazı insanlar aşkın aşk olduğunu anlayabilme duygusuna sahip değiller. Konu ne olursa olsun insanların etiketlenmesinden nefret ediyorum. Öyle zamanlar vardır ki kalbe söz geçmez. Hepsi bu!
* Ne yani bir kadınla evlendiğin haberleri de mi internet efsanesi?
- Böyle şeylere takılma bu kadar; acaba seninle de mi evlensek, ne dersin (kahkahalar).
50 YAŞINDA PLAYBOY'A SOYUNACAĞIM
* Bir kadınla ilişki kurarak; odasının duvarlarını Samantha Fox posterleriyle kaplayan erkekleri kazıkladığını da mı düşünmüyorsun?
- Asla... Güzel bir paket içinde sunulmuş pazarlama harikasıyım, değil mi? Beni dinleyebilir, görebilir hatta bana dokunabilirsin. Pek çok gay'in duvarlarına astıkları Samantha Fox posterleri sayesinde, cinsel tercihlerini anne babalarından gizlemeyi başarabildiklerini de aklından çıkarma (gülüyor)...
* Son bir soruyla bitmesini hiç istemediğim bu muhabbeti bitirelim. Tekrar Playboy'a soyunmayı düşünüyor musun?
- 50 yaşında hâlâ bu kadar güzel olursam, kesinlikle tekrar Playboy'a kapak olmak istiyorum. Tek şartım olur, o da mutlaka sanatsal bir çalışma olması... Annemi de tıpkı 16 yaşındaki ilk çekimlerde olduğu gibi yanımda götüreceğim ki fotoğrafçı uslu dursun (kahkahalar)...

İzzet Çapa - Hürriyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder