29 Kasım 2014 Cumartesi

"Bu adam (Nick Bateman) gay ise beni öldürün!"


Fenomen model Nick Bateman: Türkiye denince aklıma hep kadınlar gelecek

Instagram’da 1.2 milyonluk hayranıyla fenomen olan model Nick Bateman, Türkiye’de fırtına gibi esti. İstanbul’a geldiğini duyan hayranları Bateman’ı evine davet etti. Cazibesi Ebru Şallı ve Burcu Esmersoy’u bile etkiledi. Genç model çok mutlu: “Türkiye denince aklıma hep kadınlar gelecek.”

Burcu Esmersoy, Nick Bateman’ı görmek için başına duvak takıp seti bastı.

Ebru Şallı, genç modele elleriyle yaptığı aşureyi yolladı, fotoğrafını Instagram’a koydu.

Bateman, “Türkiye’ye geliyorum” yazınca yüzlerce yorum aldı. “Evim Beylikdüzü’nde metrobüse yakın” diyen bile oldu.

Türk kadınlarının adrenalin seviyesini artıran isimle tanışın: Nick Bateman! İlk kez geldiği Türkiye’de poz verirken Ceylan Çapa uçarak, Burcu Esmersoy kafasına duvak takarak seti bastı, Ebru Şallı aşure yolladı. Ben durur muyum?

Meksika dalgası Instagram’a bir fotoğraf koyup altına “Flying to Turkey” yazmasıyla başladı. Instagram’da 1.2 milyon takipçisi olan Nick Baterman ne kadar çok Türk tarafından takip edildiğini bu sayede anladı.

Gelen 7 bin 500 yorumun, 5 binden fazlası Türkçeydi. “Gel de geri döneme emi” yazan mı istersiniz, “Bu adam gay ise beni öldürün” yazan mı?

“I’m in love come to Taksim Square”, “Cumartesi Masquaera’de senin için loca yaptırdım”, “Sana Arnavut Böreği açtım, evim Beylikdüzü’nde metrobüse yakın” şeklinde randevu verenler bir kategoriyi oluşturuyordu.

“Bunu gördükçe benim evdekine ekmek su bile veresim gelmiyor”, “Gel hemen kocamı boşayacağım” diyenlerse evlilik mağduru bir başka kategoriyi... Yorum yapan erkekler açık açık tehdit ediyordu. “Gelme abi zaten az kız var” diye yalvaran üç beş kişiyi saymazsak.

Mesaj yazanların çoğu “Beni istemeye geliyor” ya da “Kalkın kız kalkın; havaalanına gidiyoruz, enişteniz geliyor” yazarak Nick’in gelişini yakın arkadaşlarına da duyurdu. Ama yazılanların aksine sadece bir kişi karşıladı onu Atatürk Havalimanı’nda: Instagram profilinde ‘Medical Student from İstanbul’ yazan Rayiha Nur Dinçay. Nick, uçaktan iner inmez yanına gitti, fotoğraf çektirdi ve anında sosyal medyasına yükledi. Fotoğrafın nerede çekildiğineyse ‘Heaven (Cennet)’ yazdı Nur.

Nick, Kanada doğumlu. Annesiyle babası o çok küçükken boşanmış. Babasından bahsetmek istemiyor. Bir sorun olduğunu hissediyorum, üstelemiyorum. Annesi veterinermiş. Etrafı hayvanlarla çevrili olarak büyümüş: “O isteyebileceğim en iyi anne. 4 yaşında Ninja Kaplumbağalar’a özenip ‘Ben Ninja Kaplumbağa olmak istiyorum’ dediğimde hemen karateye başlattı ve sayesinde dövüş sanatlarına adım attım. Hep destek oldu, yanımdan hiç ayrılmadı. 13 yaşında ilk ulusal başarımı elde ettikten sonra uluslararası yarışmalara hazırlanmaya başladım, 4 kere dünya şampiyonu olduktan sonra 20 yaşında kendi karate okulumu açtım.

” 17 yaşında yine bir turnuvada birinci olduktan sonra yan salonda bir vücut yarışması düzenlendiğini görmüş. Arkadaşlarının ısrarı üzerine eğlence olsun diye katıldığı yarışmada beşinci olmuş. Jüri üyelerinden biri yanına gelip “Çok iyi bir model olabilirsin” dediğinde ciddiye bile almamış. Ne adamı ne de söylediklerini. Tam kapıdan çıkmak üzereyken bir arkadaşı uyarmış: “Sen az önce Calvin Klein’ın önünden mi basıp gittin?” Ben de “Hangi Calvin Klein, donumdaki Calvin Klein mı” dedim. Çok şaşırmıştım.

Geri gittim, sohbet ettik, beni yönlendirdi, Kanada’ya dönünce bir model ajansına yazıldım ve ilk büyük işim Abercrombie kampanyası oldu, 2009 ve 2010’da billboard’lardaydım, 2011 ve 2012’de Abercrombie torbalarının üzerinde benim vücudum vardı.” Bakmayın milyonlarca takipçiye sosyal medyaya sadece 1.5 yıl önce yine bir arkadaşının “Ne biçim mankensin sen” sözüyle girmiş. Artık günde ortalama 5 bin takipçi kazanıyor.

Bu, Türkiye’ye ilk gelişi. Gördüğü ilgi karşısında şaşkın. Burcu Esmersoy gibi dünyalar güzeli bir kadının onunla titreyerek fotoğraf çektirmesinden çok gururlanmış. “Bir sürü Türk kadınının kanını kaynattın, neşesi oldun ne hissediyorsun” diye soruyorum; muzip muzip gülümseyerek “Türkiye denince aklıma hep kadınlar gelecek” diyor. Ama kimse heveslenmesin.

Nick’in başı bağlı. altı senedir bir hemşireye âşık. Hem de çok âşık. Sonsuz aşka inandığını falan anlatıyor. Hayranları onu rahatsız etmesin diye ismini gizli tutuyor, Instagram’da birlikte fotoğraf paylaşmıyor hatta sevgilisini takip bile etmiyor. “Özellikle bekâr gibi gözüküyorum. Bu sayede hayranlarım benimle ilgili fanteziler kurabiliyorlar” diyor. Biraz zeki sanki, ne dersiniz?

Tuzdan uzak duruyorum, ekmek yemiyorum. Protein ağırlıklı besleniyorum. Sabahları muz, badem ve fıstık ezmesi içeren bir karışım içiyorum. Haftada 6 gün 45 dakika kendi vücut ağırlığımla spor yapıyorum. Bol su tüketiyorum. Yumurtanın sadece beyazını yiyorum. Balık ve kinoa’ya bayılıyorum. Haftada bir gün önüme gelen her şeyi çılgınlar gibi yiyerek vücudumu şaşırtıyorum. O günlerde iki büyük boy pizza yediğim bile oluyor. Ertesi gün vücut yine o kadar yiyeceğimi sandığı için metabolizmam daha çok çalışıyor.
Nick Bateman Damat Tween’in çekimleri için Tamer Yılmaz’ın stüdyosundaydı.

Sibel Arna - Hürriyet
Radikal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder