4 Ocak 2013 Cuma

Bursa’daki Eşcinsel Nefret Cinayetinde Müebbet İstendi

Bursa’da seks yaptığı inşaat işçisini öldüren tutuklu sanık Ersin Köroğlu hakkında ömür boyu hapis cezası istemiyle dava açıldı.

Geçtiğimiz yıl Ekim ayında, Bursa’da açık arazide seks yaptığı inşaat işçisi Nazir Dalkılıç’ı (35) beş bıçak darbesiyle öldüren Ersin Köroğlu (26) hakkında yürütülen soruşturma tamamlandı. Tutuklu sanık Köroğlu hakkında “kasten adam öldürmek” suçundan ömür boyu hapis cezası istemiyle dava açıldı.

Diyarbakır’dan Bursa’ya çalışmak için gelen inşaat işçisi Nazir Dalkılıç, geçen yıl ekim ayında, Merkez Osmangazi İlçesi Kükürtlü Mahallesi Paşa Çiftliği Mevkii’nde 5 yerinden bıçaklanarak öldürülmüş, şüpheli Ersin Köroğlu çıkarıldığı mahkemece tutuklanmıştı.

Cumhuriyet Savcılığı olayla ilgili yürütülen soruşturmayı tamamladı. DHA’ndan Selahattin Budakoğlu’nun haberine göre, tutuklu sanık Ersin Köroğlu hazırlanan iddianamede şunları ifade etti:

“Bir bankta otururken yanıma Nazir Dalkılıç gelip benden sigara istedi. Kendisine sigara verdim ve bir süre sohbet ettik. Sigarası bitince yanımdan ayrıldı. Ben de orada bulunan büfeye giderek iki bira aldım. Biraları içerken Nazir tekrar yanıma geldi ve tekrar sigara istedi. Ben de ona sigara verdim. Birlikte oturarak aldığım biraları içtik. Sohbet ederken Nazir benim belimden ve kalçamdan okşamaya başladı. Ben de alkollü olduğum için buna müsaade ettim. Daha önce böyle bir şey yaşamamıştım. Bana oral seks yapabileceğini söyledi. Birlikte metro durağına geldik. Nazir biletleri aldı. Beraber metroyla Paşa Çiftliği’ne gittik. Kimsenin göremeyeceği kavaklıkların oraya giderek pantolonlarımızı indirdik. Nazir bana oral seks yapmaya başladı. Bir müddet sonra oral seks yapmayı bıraktı. Ben de neden bıraktığını sordum. O da beni iteledi ve yerdeki toprakları bana doğru atmaya başladı. Ben de cebimdeki bıçağı çıkararak birkaç defa sapladım. Daha sonra yanından ayrılarak evime gittim."

Hakkında “kasten adam öldürmek” suçundan ömür boyu hapis cezası istemiyle dava açılan Köroğlu’nun yargılanmasına, önümüzdeki günlerde 1’inci Ağır Ceza Mahkemesi’nde başlanacak.

Kaos GL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder