22 Mart 2011 Salı

Bülent Ersoy sünnet düğününe katılınca

Gazetenin 23 Haziran 1985 tarihli Bülent Ersoy’un Hilton Oteli’nde katıldığı bir sünnet töreniyle ilgili “Ben iki kez sünnet oldum” başlıklı haberinin bir bölümü aynen şöyle: “Sünnet olan küçük Cem’e ‘Acıdı mı?’ diye soran Bülent Ersoy, ‘Hayır abla acımadı’ diye cevap veren çocuğa şöyle dedi: ‘Bizim zamanımızda sünnet tekniği bu kadar gelişmemişti. İlk sünnet olduğumda senin yaşındaydım, çok acımıştı.’ Bülent Ersoy çevredekilerin bir sorusu üzerine ise şunları söyledi: ‘Sonra 29 yaşında ikinci defa sünnet oldum. Bu defaki aslında sünnet değil, ameliyattı. Hiç acımadı. Çünkü bayıltmışlardı. O günden beri artık kadınım.”


Günaydın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder