10 Temmuz 2020 Cuma

Beşiktaşlı eski basketbolcu: Biseksüel bir siyahi olmaktan gurur duyuyorum

Washington Mystics forması giyen Cloud, Beşiktaşlı eski basketbolcu Tasha Cloud, biseksüel bir siyahi olmaktan gurur duyduğunu söyledi.


Amerikan Kadınlar Basketbol Ligi (WNBA) ekiplerinden Washington Mystics forması giyen Tasha Cloud, Onur Haftası’nı takip eden haftada sosyal medya hesabından bir paylaşımda bulundu.

Koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle bu yıl alanlarda da gerçekleştirilememesine rağmen Onur Haftası, bu yıl da büyük bir coşkuyla kutlandı.

Etkinikler, salgın sebebiyle dijitale taşınırken pek çok spor figürü de bu etkinliklere katılarak çeşitliliğe destek verdi.

TIKLAYIN- Beşiktaşlı eski basketbolcu: “Boğazıma bastırılan diz, senin sessizliğindir”

WNBA takımlarından Washington Mystics‘te oynayan Tasha Clouds da bu isimler arasında yer aldı.

Bir dönem Beşiktaş Kadın Basketbol Takımı‘nda da oynayan Cloud, Instagram hesabından yaptığı paylaşımla biseksüel ve siyah olmaktan gurur duyduğunu söyledi.

Cloud, yaptığı paylaşımda “Biseksüel olmaktan gurur duyuyorum, siyahi olmaktan gurur duyuyorum, kadın olmaktan gurur duyuyorum ve kendi gerçeğimi yaşamaktan kurur duyuyorum” ifadelerini kullandı.

Takipçileri, bu paylaşımı sonrası 28 yaşındaki basketbolcuya destek mesajları attı.

http://alansavunmasi.org/besiktasli-eski-basketbolcu-tasha-cloud-biseksuel-bir-siyahi-olmaktan-gurur-duyuyorum/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder