19 Haziran 2019 Çarşamba

NETFLİX’TE SANAL EŞCİNSELLİK VE ‘YAŞ SINIRI’ TARTIŞMASI


NETFLIX hayranlarından bir dostum aktarıyor:

“Arkadaşlar farkında mısınız, Neflix’te birden eşcinsel içerikli dizi katsayısı ciddi şekilde yükseldi...”

Sonradan anladım ki...

Netflix izleyenler arasında bu tartışma ciddi bir boyuta yükselmiş.

Hemen her dizide bir “Eşcinsel aşkı var” diye başlayan tartışma yayılıyor.

Son olarak Black Mirror dizisinde, bir video oyunu içinde eşcinsel ilişki “sanal gerçeklik” halinde verilince olayın tarafları oluşmuş.

Söz konusu olan dizide iki yakın çocukluk arkadaşı yıllar sonra bir video oyununa bağlanıyorlar. Ve bu video oyunu içinde eşlerinden habersiz “ateşli sevişme sahneleri”ne kapılıyorlar...

Video oyunu içinde “karısını aldatan” gencin “sanal eşcinsellik” tartışması neredeyse paradoksa dönüşüyor.

Dikkat çeken bir başka nokta...

15-16 yaş grubu video oyunları ve diziler çevresinde yoğunlaşıyor bu tür senaryolar...

İnsanların cinsel tercihleri beni ilgilendirmez.

Ama “yaş sınırı” konusu ciddi bir tartışmaya dönüşüyor.

Umarım Netflix Türkiye yönetimi bu tartışmanın farkındadır...

http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/fatih-cekirge/ona-ambargo-buna-ambargo-ben-ben-ben-en-buyuk-ben-41245457

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder