21 Temmuz 2018 Cumartesi

"Orada 3 kızın lezbiyen ilişkiye girdiğini gözlerimle gördüm"

Evine düzenlenen bir operasyonda göz altına alınan ve tutuklanarak cezaevine gönderilen Adnan Oktar gerçekleri her geçen gün dehşete düşürmeye devam ediyor. 


Suç listesi oldukça kabarık olan Adnan Oktar hakkında her geçen gün farklı iddialarda ortaya atılmaya devam ediyor.

Son olarak 16 yaşında ki bir genç kızın Okar hakkında anlattıkları deyim yerindeyse kan dondurdu. 16 yaşında Adnan Oktar ile tanıştığınu söyleyen 20 yaşındaki genç kızın o günlerde kendisine yaşatılanları tek tek anlattı.

20 yaşındaki M.T, "Beni örgüte getiren, Ender Daban isimli şahıs, bir çok mürit ile beraber olmamı sağlayarak beni telefonuyla kısa videolar şeklinde kaydetti. Daha sonra beni Adnan Oktar'a götürdü, götürürken külodumu çıkarmamı Adnan Oktar'ın beni muayene ederek cinsel yeterliliğimi ölçeceğini söyledi" dedi. "Beni tuvalaete götürüp öpmeye başladı"

 Adnan Oktar'ın yanına gittiğimde beni elimden tutarak tuvalete götürdü. Bir anda öpmeye başladı. Ağlamaya başladığımda saçımı arka taraftan tutarak artık onun olduğumu isterse bu akşam yüz kişi ile birlikte olabileceğimi, ne diyorsa onu yapmamı istediğini söyledi. Orada 3 kızın lezbiyen ilişkiye girdiğini gözlerimle gördüm. Bu kızların hepsi birbirini sözlü olarak taciz ediyor ve Adnan Oktar buna müsaade ediyordu" ifadelerini kullandı.

http://www.haberkolay.net/haber/adnan-oktar-lezbiyen-skandali-451110.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder