18 Nisan 2018 Çarşamba

Hande Ataizi: Bir tranvestiyi canlandırmam enterasan bir tecrübe oldu!


KUTLUĞ ATAMAN’IN SON FiLMiNDE TRANS BiREYi CANLANDIRDIM

◊ En son Kutluğ Ataman’ın “Hilal, Feza ve Diğer Gezegenler” filminde oynadın. Nasıldı?

- Çok keyif aldım. Çok gülerek, mutlulukla çalıştık. Ters köşe bir işti.

◊ Bir trans bireyi canlandırdın değil mi?

- Evet. Bağımsız ve güzel bir proje oldu. Akıllı telefonla çekildi, o da enteresan bir tecrübe oldu. Kameramanı filan da değişikti. Düşünsene o büyük mekanlarda, büyük kameralar, büyük ışıklar yerine küçücük bir cihazla çekiyorsun...

◊ Ne zaman vizyona girecek?

- Kutluğ Ataman filmi önce Cannes’a sokmak istedi. O yüzden vizyon tarihi henüz belli değil.

◊ Uzun zamandır dizi projen yok...

- Diziler tuhaf gitmeye başladı. En son Med Yapım’la bir adaptasyon işi yaptım, olmadı. Türk halkına uyduramadık Amerikan işini. Sonra hep program teklifleri gelince ona kaydım. Galiba benim kendim olmaya ihtiyacım vardı. O yüzden programa ağırlık verdim. Ama çok keyif alabileceğim bir dizi olursa isterim. Sonuçta asıl işim oyunculuk.

http://www.hurriyet.com.tr/kelebek/magazin/hande-ataizi-benjamin-keske-beni-aldatsaydi-40804995

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder