9 Nisan 2018 Pazartesi

Ertuğrul Özkök’ü, bir dizide oynayan “gay” olarak tanıdım

Doğal gazı 42 dolar yerine, 450 dolara alışımızın hikayesi...


Doğan Medya Gurubu’nun satışı beni mesleğe ilk başladığım yıllara götürdü. Tarih 6 Kasım 1999, 21 yaşında acar bir muhabirim, meslekte ikinci yılım. ANAP’lı Enerji Bakanı Cumhur Ersümer‘in, Rusya ile doğalgaz anlaşması yaptıktan sonra Türkmenistan‘ın gönlünü almak için yaptığı göstermelik bir ziyaret.

Tabi ben o vakit olayların bu kadar farkında değilim. 1996’da başladığım meslekte hayatımın profesyonel dönemeçlerinin birisinde görüşmeyi en iyi şekilde fotoğraflama gayretindeyim.

Aşkabat’daki, Ak Altın otelinin lobisinde, Eski Bakan Ersümer‘i bekliyoruz.

Türkiye‘de, ziyareti takip için gelen 50 kadar gazeteci var. Bu gazetecilerin bir çoğu Türkiye‘de yakından tanınıyor ancak ben tanımıyorum.

Ertuğrul Özkök‘ün yüzü bir yerlerden tanıdık geldi. Daha yakından tanışmak için;
– Sizi, bir yerden tanıyor gibiyim dedim.
– Özkök‘ün yanındaki şahıs ise bir dizi filim söyledi. Biliyor musun? diye sordu.
Türkmenistan‘da üniversite okuyan; internet, sosyal medya, TV gibi bir çok imkandan mahrum birisi olarak bilmiyordum ama mimiklerle biliyormuş gibi yaptım. Neticede gerçek bir star ile tanışmak isterdim.
Özkök’ün yanındaki şahıs devam etti konuşmaya;

– O meşhur dizide “gay” rolünde oynayan kişi, işte budur dedi.

Millet gülmekten kırılıyor.

Adam beni resmen trollemiş farkında değilim.

Ben de çok safım her duyduğuma inanırım. Madem ki bu bir sanatçı ve “gay” kişisel tercihidir saygı duyarım. Diye düşünüyorum.

TÜRKMENBAŞI’NIN GERİ ÇEVRİLEMEYECEK TEKLİFİ!

Türkmenbaşı, gerçek bir Türk milliyetçisiydi ve Türk halkını çok seviyordu. Mesut Yılmaz ve kardeşlerinin Türk milletine ihanetini gördüğü için üzgündü. Bu nedenle Ersümer ile rahmetli Saparmurat Türkmenbaşı görüşmesi biraz gergin geçti.

Türkmen doğalgazını Türkiye‘ye metreküpünü 42 dolardan hatta Ramazan Ayı’nda bedava vermeyi teklif etti. Bir vatansever olarak ben, “Türkmenbaşı’dan kaçırılmayacak doğal gazı fırsatı” başlığı atarken, yakınlarının “gay” olarak nitelediği, eski Hürriyet Genel Yayın Müdürü Ertuğrul Özkök‘ün başında olduğu gazetenin attığı başlık, “Küstah Türkmenbaşı” olmuştu.

Ertuğrul Özkök’e göre, Türk milleti menfaatini düşünmek küstahlıktı.

Türk medyasının yöneticilerinin en yakınındaki isimler bile neden birbirini neden “gay” olarak tanımladığını, işte o gün anladım.

Özkök, şimdilerde dizi filimlerine merak sarmış. Keşke, Mesut Yılmaz ile birlikte, Türklerin tarihte yediği en büyük kazıklarından birisi, Rus doğalgaz kazığının arka planında dönem filimleri yazsa da okusak.

Özkök, yönetimindeki Hürriyet’in haberleri yüzünden, Türk milleti 20 yıldır 42 dolarlık Türkmen gazı yerine, 450 dolarlık Rus doğalgazını alıyor.

http://ukraynahaber.com/2018/04/08/ertugrul-ozkoku-bir-dizide-oynayan-gay-olarak-tanidim/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder