21 Nisan 2018 Cumartesi

"Demet Akalan'ın sadece vokalistliğini yapmam; ayakkabısını çıkartırım, terini silerim..."


Katıldığı müzik yarışmasıyla adını duyuran Ömer Topçu, Demet Akalın'la birlikte söylediği 'Oh Olsun' şarkısıyla beğeni topluyor.

2013'teki yarışmada Murat Boz'un finalistiydim. Zaten Demet Akalın da beni o yarışmada keşfetti. Murat Boz beni elediğinde, Demet Hanım beni izliyormuş. Tesadüfen gördü ve sosyal medyada 'Bana Ömer'i bulun!' diye bir not paylaştı. Buluştuk ve vokalisti oldum. Birlikte çalıştığımız ikinci ay bana single sözü verdi.

Ona çok bağlıyım. Sahnede sadece vokalistliğini yapmam; ayakkabısını çıkartırım, terini silerim, rahatsız olduğu bir şeyi engellemeye çalışırım. Aramızdaki bağ çok güçlü. Bu piyasada şartlar çok zor; bir yıldızın desteğini almak çok önemli.

Sabah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder