24 Şubat 2018 Cumartesi

İdo Tatlıses: Türk topraklarındayım, Türk vatandaşıyım, Türk’üm!


Göğsünüze neden Türk yazdırdınız?
- Türk topraklarındayım, Türk vatandaşıyım, Türk’üm. Kolumda Fransızca yazıyor. Sırtımda da Kürtçe ‘seni seviyorum’...

Sizi bu konuda eleştirenler oldu...
- Ne alaka! Bazıları “Sen Türk değilsin ki, baban Doğulu” falan diyor. Onlar anlamayanlar... O zaman “Bu çocuk Türkiye’yi seviyor, Türk yazdırmış” diye düşünmeliler. Ben Amerika’da doğmadım ki... Orada doğup büyüyenlere Türk diyorsunuz da ben burada doğup büyüyorum, kendi isteğimle bunu yazdırıyorum ve yargılıyorsunuz. Yapacak bir şey yok. Benim babaannem Kürt, dedem Arap göçmeni. Ben ayırmıyorum ki kimseyi.

Röp: Hakan, Foto: Muhsin
Kelebek

http://www.hurriyet.com.tr/kelebek/hurriyet-cumartesi/babamin-sesinin-yuzde-1i-bende-olsaydi-onun-kulvarindan-cikmazdim-40751261

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder