9 Ocak 2018 Salı

Japon oyuncu Ayumi Takano isyan etti: Ben siz 'niye kurban kesiyorsunuz?' diye soruyor muyum?

Japon oyuncuyu isyan ettiren mesaj Sosyal medya hesaplarından her hayvanlarıyla fotoğraf paylaştığında " Siz kedi köpek yemiyor musunuz" tarzında gelen mesajlardan bıkan Japon oyuncu Ayumi Takano, isyan etti.


Bir hayvansever olan Ayumi Takano, bu tür sözlerin kendisini çok üzdüğünü belirterek şunları yazdı:
Her hayvan fotoğrafı paylaştığımda " Uzakdoğu'da kedi köpek yiyorlar" gibi yazılar yazmayı bırakın. Bir cümle daha görmek istemiyorum! Gidin o ülkenin temsilcilerine sorun...İnanılmaz rahatsız oluyorum ve üzülüyorum. Ayrıca Japonya'da kedi köpek yemiyoruz. Yense bile hesabını bana sormayın. Ben " Neden kurban kesiyorsunuz" diye birinin sayfasına girip yazıyor muyum! Duvarımda kırıcı ve karşı tarafı üzen yazı olmasın lütfen!

http://www.hurriyet.com.tr/japon-oyuncuyu-isyan-ettiren-mesaj-40704571

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder