14 Aralık 2017 Perşembe

Muazzez Ersoy: Ödenecek parayla o hayvanın çektiği acı telafi olur mu?


En hassas olduğun konular...

Çocuklar ve hayvanlar. Bir köpeğim var, 25 günlükken bana geldi. Onu evlat gibi büyüttüm. Bir de kedim var. Hayvanlara yapılan zulümleri görmemek için artık sosyal medyaya giremez oldum. Devlet büyüklerimden, yetkililerden, Cumhurbaşkanımdan, Başbakanımdan özellikle istirham ediyorum, hayvanlara zulmedenlere para cezaları değil, insanlara zulüm yapmış gibi cezalar verilsin. Bu eziyetlerin Kabahatler Kanunu’ndan çıkıp Ceza Kanunu’na girmesi gerek. Bizim canımız nasıl yanıyorsa onların da canı yanıyor. Yok efendim kulağını kesmek, yok efendim arabanın arkasına bağlayıp sürüklemek... Yazık, günah... Allah’a bunun hesabını nasıl verecekler. Ödenecek parayla o hayvanın çektiği acı telafi olur mu. Bir hayvanın senden istediği üç şey var; yemek, su ve sevgi. Senden tektaş istemiyor, senden yalı istemiyor, kotra istemiyor. Yemek, su ve sevgi ya, hepsi bu. O masum cana zulmetmek akla, vicdana sığmaz. Onlar da ağlıyor, onlar da feryat ediyor.

Kelebek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder