22 Kasım 2017 Çarşamba

Deniz Seki: İtibarımı kurtarmak adına yeniden yargılanmak istiyorum!

Beş aydır dışarıdaki hayata alışmaya çalışan Deniz Seki, yeniden yargılanmak istediğini açıkladı.


Deniz Seki, cezaevinde geçen 3.5 yıl mahkumiyetin ardından 5 ay önce özgürlüğüne kavuşmuştu. Dışarıdaki hayatına yeniden uyum sağlamaya çalışan Seki, HT Magazin ekibine konuştu. Seki yeniden yargılanmak istediğini söyledi.

İşte Deniz Seki'nin o açıklamaları:

- Yaşadıklarınızda dışarıdan etki ya da toplumsal bir baskı olduğunu düşünüyor musunuz?

Günah keçisi seçildiğimi ve çok yalnız bir kadın olduğumu düşünüyorum. Kuru bir şöhretim varmış, kendi adımın bana bir faydası yokmuş ama herkesin faydalandığı bir isimmişim. Beni yargılayan hâkim ve savcıların çoğu kaçak, birçoğu da içeride. Avukatım bir gün "Deniz Hanım okuduğum kitaplar sizin davanız için yetersiz kalıyor" dedi. Daha ne diyebilirim ki?

- Neden günah keçisi seçildiğinizi düşünüyorsunuz?

Bana sahip çıkacak, arkamda duracak kimsem olmadığı için. Sanat dünyasındaki insanlara gözdağı vermek için böyle bir yola başvurduklarını düşünüyorum. Asıl bu işleri yapan insanların başına hiçbir şey gelmedi. Geçen yıllarıma, şarkılarıma, verdiğim emeklere yazık edildi. Ben bu sınavdan alnımın akıyla çıktım ancak geçen 1192 günün hesabını kim verecek?

- Kumpas mağduru olduğunuzu mu düşünüyorsunuz?

"Uyuşturucu temin ve tedarik eden Deniz Seki" diye anılıyor olmak beni çok kırıyor. Bana "Torbacı" bile dediler. Bu konuyla ilgili yeniden yargılanmak ve gerçekten beraat etmek istiyorum. Adalet Bakanlığı'na yeniden yargılanmak üzere bir talepte bulunduk. İnsanlar sadece yargılıyor, bilmiyorlar. Ben neyi, kime, nasıl temin edebilirim bana lütfen açıklasınlar. Bir gün kumpas mağdurlarından sayılacağımı düşünüyorum. Yıllar sonra itibarımı kurtaracağım ve bunun için sonuna kadar savaşacağım. Benim için bu mesele artık şeref, namus meselesi. Tekrar tekrar bunları konuşmak çok canımı acıtıyor. Bu konuyu tamamen kapatmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder