22 Ağustos 2017 Salı

Gökhan Özen: Evliliğe ihtiyaç duymuyorum, yanımda her cinsten insan görebilirsiniz!

Gökhan Özen uzun bir süredir Los Angeles’ta yaşıyor. Yeni açtığı Youtube kanalı www.youtube.com/gokhanozenofficial’da hayranlarının sorularını çektirdiği videoda yanıtlayan şarkıcı, bir daha evlenmeyi düşünmediğini de belirtti.


◊ Gelelim özel hayatınızla ilgili en çok merak edilen konuya... Tekrar evlenmeyi düşünüyor musunuz?
- Evlilik konusunda şunu söyleyebilirim ki hayatta böyle bir şey düşünmüyorum. Çünkü konsantrasyonum başka konular üzerine. Zaten böyle bir eksiklik ya da ihtiyaç hissetmiyorum. Eğer konu aile ise benim zaten bir ailem var. Çocuklarım benim ailemdir. Dolayısıyla dediğim gibi böyle bir şey düşünmüyorum.

◊ Los Angeles’ta aşk yaşadığınızla ilgili söylentiler çıktı. İşin aslı nedir?
- Herkesin hayatında görüştüğü, konuştuğu, sohbetinden keyif aldığı arkadaşı vardır. Bunun kadın ya da erkek olması fark etmez. Sonuçta benim burada bir hayatım, düzenim var. Arkadaşlarım, görüştüğüm insanlar var. Bunlar da bir veya iki kişiden ibaret değil. Dolayısıyla yarın öbür gün benim yanımda burada farklı din, dil, ırk ve cinsiyetten birçok insan görebilirsiniz. Önemli olan beni nasıl bir karenin içinde gördüğünüz. Bu haberleri gazetecilik ahlakına hiç yakışmayacak şekilde yazıp, yayınlayan arkadaşlara da önerim şudur; yanımda gördükleri herkesi fazla kafalarına takmasınlar.

◊ Bir kadında aradığınız en önemli özellik nedir?
- Bana bunları sormayın ya gerçekten. Bir kadında aradığım özellikle herhalde mantıklı olması.

http://www.hurriyet.com.tr/gokhan-ozen-bir-daha-evlenmem-40553253



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder