10 Temmuz 2017 Pazartesi

Ünlülerden Homofobiklere Kapak Niteliğinde cevaplar; "Eşcinsel evliliğe karşıysan, sen de eşcinsel evlilik yapma!"

"Bazı insanlar beni eşcinsel sanıyor. Demek ki muhteşem görünüyorum."


Homofobiden, nefret saçan insanlardan bıktınız mı? Artık tartışmalara dahi giremeyecek kadar yorgun musunuz? Bu ünlüler, hepimizin adına homofobiklere verdikleri cevaplarla içimizin yağlarını eritiyorlar.

İşte o ünlüler ve kendi cümleleriyle LGBTİ cemiyetine verdikleri destekler...
1. "Homofobi kelimesinden nefret ediyorum. Çünkü bu bir 'fobi' değil. Fobi bir şeylerden korkmak anlamına gelir. Sen korkmuyorsun, sadece boktan birisin."

Morgan Freeman açık ve net konuşmuş! 😅

2. "İki adam da, kadın da birbirlerini seviyorlarsa evlenebilmeliler. Neden onların da benim kadar perişan olmalarına karşı olayım ki?"

"Şaka bir yana, gerçekten, eşitlik budur. Herkes sevdiği kişiyle beraber olabilmeli. Ben artık yeni ve toleranslı biriyim."

Eminem kendince mizahi bir yaklaşımda bulunmuş yine.

3. "LGBTİ haklarını destekliyor olmam, benim bir azize olduğum anlamına gelmiyor. Sıradan bir insanım, insan haklarını savunuyorum; herkesin yapması gereken bir şey bu!"

"Bu konuda herhangi bir ödül almam gerektiğini düşünmüyorum. Herkes için adalet ve eşitlik istemek benim ve tüm toplumun görevi."

Anne Hathaway pek de mütevazı! 😍

4. "Kimin kimle evlenip evlenemeyeceği konusunda oy veriyor olmamız inanılmaz! İnsanların kiminle evlenebileceğine, kimi sevebileceğine neden biz karar veriyoruz?!"

dedi ve İnsan Hakları kampanyası dahilindeki LGBTİ kuruluşlarına $100,000 bağışta bulundu Brad Pitt.

Amerika'da eşcinsel evliliğin yasallaşması döneminde de bunu ne kadar absürt bulduğunu belirtti.

5. "Muhteşem bir ilişkim olduğunda, harika şeyler yaşadığımda bunu saklamak değil; sevdiklerimle paylaşmak istiyorum. Neden aynı hak eşcinsellere tanınmasın?"

Angelina Jolie'ye göre sevgilinizle el ele dolaşıp, sarmaş dolaş fotoğraflar atıp, görkemli düğünler yaparken; eşcinsel insanları karanlığa itelemeniz ayıp! Bizimki de aşk!

6. "Senin hayatın üzerinde HİÇBİR etkisi yok. O zaman sana ne?!"

"Neden umursuyorsun? Neden sürekli nefret saçarak konuşuyorsun? İnsanlar etrafta 'çoluğumuz çocuğumuz var, onlara bunu nasıl açıklarım?!' diye dert yanar gibi konuşunca uyuz oluyorum. Sen çirkin çocuğunla oturup 5 dakika boyunca konuşup, bazı insanların hemcinslerine aşık olabildiklerini açıklamayı beceremiyorsun diye birbirine aşık olan iki adam beraber olamayacak mı yani?!"

Şimdi söyleyince komik olmadı ama Louis C.K.'den dinleseniz kesin gülerek hak verirsiniz! 😂

7. "Hip hop camiasında herkes eşcinselleri aşağılıyor. Hatta 'gay' kelimesi, 'hip hop' kelimesinin zıt anlamlısı gibi!"

"Bir şeyi beğenmediklerinde 'bu çok gay!' diyorlar. Böyle durumlarda hemen müdahale edip 'öyle deme ahbap' diye araya giriyorum ve bunun ayrımcılık olduğunu açıklıyorum."

Kanye de dili döndüğünce işte... 🙂

8. "Millet bu eşcinsellik olayını neden bu kadar büyüttü? Kim kiminle evleniyor, kimi seviyor umrumda bile değil! Neden olsun ki?!"

"Başka işleri yokmuş gibi kimin kimi sevdiği üzerinden insanları aşağılıyorlar. Sana ne?! Bırakın herkes istediği hayatı yaşasın!"

Maço, sert, muhafazakar Clint Eastwood bile illallah etmiş!

9. "Tekrar et: İnsanların kimi sevdiği, kiminle yaşadığı, kiminle uyuduğu sadece onları ilgilendirir."

"Seni değil"

Ve Jay-Z mikrofonu bırakır.

10. "Eğer eşcinsellerden nefret ediyorsanız bunu lütfen bana söyleyin, böylece sizinle muhatap olmayı kesebilirim."

Zach Braff homofobiklerle arkadaş olmayacağı konusunda net!

11. "Beni asla 'Ben gay değilim, bunlar yalan, iftira!' diye bağırırken görmeyeceksiniz. Çünkü 'gay olmak' bir hakaret değildir!"

"Sanki gay olmak bir ayıpmış gibi davranacak değilim. Özel hayatım bana ait ve gayet mutluyum. Gay olsaydım ne fark edecekti ki? Öleceğim ve yıllar sonra bile arkamdan 'gay' diyecekler, umrumda dahi olmayacak!"

George Clooney, eşcinsel olduğuna dair yapılan yorumlara cevaben...

12. "Çok basit: Eşcinsel evliliğine karşı mısın? O zaman bir eşcinsel evlilik yapma!"

Whoopi Goldberg haklı. Sanki sizi mi evlendiriyoruz yahu?!

13. "Bazı insanlar beni eşcinsel sanıyor. Demek ki muhteşem görünüyorum."

Daniel Radcliffe cidden muhteşem görünüyor ama! :)

14. "Eşcinsel değilim ama sırf homofobikleri kızdırmak için eşcinsel olmak isterdim".

"Eğer eşcinsellerden, kadınlardan yahut siyahilerden nefret ediyorsanız bana bir iyilik yapın ve asla kasetlerimizi almayın, konserlerimize de gelmeyin."

Kurt Cobain bu açıklamaları 25 yıl önce ve fazlasıyla maço olan Rock camiası içinde yapmıştı; bu detayı da unutmayalım. Kıymetini bilelim.

15. "15 yıl sonra çocuklarınız size dönecek ve şaşırarak soracak: 'Ne, ciddi ciddi eşcinsellerin evlenmesine karşı mı çıkıyordun?!"

Scarlett Johansson, homofobiklerin çocukları için utanç kaynağı olacağı konusunda haklı!

Sevgiyle!

https://onedio.com/haber/iste-boyle-cevap-verilir-unlulerden-homofobiklere-kapak-niteliginde-15-alinti-772296

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder