11 Temmuz 2017 Salı

Bir Gencin İlk Eşcinsellik Tecrübesi

Yağmurlu bi geceydi. Biz arkadaşlarla kafede oturuyorduk. Uzun zamandır görmediyim arkadaslarda vardı. Eski anılar falan derken muhabbet uzandı. Sonra saatin geç olduğunu fark ettik ve ufaktan kalkdık. Neyse vedalaşdık ve onlar taxsiye binip gittiler. Oturduğum ev yakın olduğu için ben koşarak evin yolunu tuttum. Binanın önüne geldiyimde az daha bi taxsi bana çarpıyordu. O yağmurda, çamurda korkdum tabi. Sonra taksiden iki kadın indi. Koşarak binaya girdiler. Kadınlardan biri bana çarpdı. Ve “Çok Pardon” deyip gittiler. O an çok şaşırdım. Çünkü o kadın resmen bi erkek sesiyle konuşuyordu. Ben çok şaşırmışdım. Sonra eve geldim. Annem hemen bi havla verdi başımı kuruladım. Anneme apartmana yeni insanlarmı taşındılar diye sordum. Annem “Hmmm, Ah Ah Eskiden Bu Apartmanda Nasıl Nezih, Güzel İnsanlar Oturuyordu. Şimdi Ne Edüyü Belirsiz İnsanlar Toplandı Binaya. Allah Islah Etsin.” Ben şaşırıb “Niye, Ne Alaka?” Diye sordum. Annem “Ah Boş Ver, Sen Tanımadığın İnsanlardan Uzak Dur” demekle yetindi. Sabah oldu. Ben lise son sınıfda okuyordum. Ve okula geç kalmışdım. Nerduvenleri koşarak iniyordum. Kapıda deyişik bi adamla karşılaşdım. O adamı binada daha ömce hiç görmemişdim. Yavaşca bir birimize “Günaydın” dedik. Adamın suratına dikatlice bakdım. Adamın kaşları alınmışdı. Ben Öyle Şeylere Oldum Olası Pek Bir Meraklıyımdır. Hemen Anlarım. Yine çok şaşırdım. O genç adamda bana öyle bi bakış attı ki, daha önce hiç kimse bana öyle bakmamışdı. Çok değişik bi karşılaşmaydı. Sonra ben okula gittim. Okuldan Elvin diye bi arkadaşım var onunla dönüyorduk. Okulda zaten anlaşdığım nadir çocuklardandır. Oda o gün okul çıkışa bize geip ders çalışıcakdık. Bu yüzden birlikde dönüyorduk. Apartmana girdik. Bizim ev 4-cü katta. İkinci kata çıktığımızda kapı açıldı ve içeriden dün gece gördüyüm o iki kadın çıkdı. Kadınlardan biri bu sabah karşılaşdığım o adamdı. O bakışlarıbdan anladım. Hemen çıkıp gittiler. Elvin gülümseyerek “Bunlar Neya?” dedi. Ben çok şaşırmışdım. Elvin “Sizin Apartmanda Travestilermi Yaşıyor”diye sordu. Ben “Onlar travestimi?” Elvin “Tabi Lan, Hemen Anlarım, İbne bunlar İbne” dedi ve güldü. Ben susuyordum. Sonra eve geldik. Akşama kadar ders çalışdık. Ama benim aklım hâla o iki travestideydi. Kafamı çok kurcalıyordu. Gece oldu ve Elvin Gitmeye hazırlanıyordu. Annem “Evladım Otursaydın, Yemek Yeyip Gitseydin” dedi. Elvin “Yok, Çok Sağ Ol Nigar Teyze Annem Bekliyor” dedi. Bende üstüme bişey alıp onu aşağıya kadar uğurlamak için çıkdım. Elvini apartmanın önünden bırakdım ve eve kalkıyordum. Bu iki travestiye rastladım. Travestilerden biri bana “Merhaba canım. Bu apartmandamı oturuyorsun? ” diye sordu. Ben yavaşca “Merhaba, Evet”. Travesti “Sabah Öyle Ne Güzel Bakdın Bana, Kız Sendemi Öylemisin? Valla ben anlarım ha” Ben bi bakış atıp eve kalkdım. Bunlar arkamdan güldüler. Ben çok heycanlanmışdım. İlk kez biri bana böyle bişey söylemişdi. Aslında hoşumada gitmişdi ha. Sonra kendimi tutamadım çöpü atma bahanesiyle evden çıkdım. Kapılarının önüne geldim ve tam kapıyı çalıcakken kapı açıldı ve evden bıyıklı, göbekli bi amca çıkdı. Ben korkdum önce. Sonra travesti bana “A hoşgeldin” Ben “İyi akşamlar, ben geldim. Yani öyle geldim” Travesti “Geç Canım, Gel Kız Çekinme” Ben içeri girdim. Oturdum. Diyeri bana “ne içersin” diye sordu. Ben “Teşekkür Ederim, bişey almıycam” Travesti “Ayyy kız bu pek bi utangac” Bense “Ben buraya dediniz ya sendemi öylesin? Yani ne demek istediniz? merakımdan geldim” dedim. Travesti aynanın karşısındaki perüyü alıp başıma geçirdi ve beni aynanın önüne getirdi. Ben hem korkdum,hem şaşırdım hemde heycanlandım. “Nasıl Hiss Ediyorsun Kendini? Yakışdımı Sence?” diye sordu. Ben öyle bakıyorum. Gülümseyerek “galiba” dedim.
Sabah oldu. Ertesi gün Annem teyzemlere gitmişti. Ben kapıyı kitleyip hemen aşağıya indim. Çok samimi gelmişlerdi bana. İlk kez birilerinin yanında hiç utanmıyordum. İstediğim gibi konuşuyordum ve istediyim gibi davranıyordum. Kısa zamanda çok samimi olmuşduk. Ertesi gün sabah erkenden annam beni sıcak ekmek almak için bakkala yolladı. Aşağıya indiyimde karanlıkda kapının önünden bi innene sesi geliyordu. Ben çok korkdum. Biri sanki “yardım edin, yardım edin” diyordu sanki. Yakına gitdiyimde o travestilerden biri olduğunu anladım. Çok fena dövülmüşdü. Ağzı,burnu kan revan içindeydi. Sonra hemen ambulans aradım. Polis arabası ve ambulans sesleri apartmanın önünü bir birine katmışdı. Her kes dışarıdaydı. Ambulans yaralıyı götürdü. Diğer travestide ağlaya ağlaya arabaya binip gitti. Polis olayı kim gördü deyince bende öne gelip bütün gördüklerimi anlatdım. Sonra polislerde gitti. Annem sanki biraz kızmışdı. Bana “sana demedimmi uzak dur böylelerinden” deyip sitem etti bana. Ee tabi hangi anne oğluna yakıştırır böyle bişeyi?(.
Her kes bu olayı konuşuyordu. Aslında bende çok üzülmüşdüm. Akşam üstü yine çöp dökmeye gidiyordum. Onların evinden sesler duydum. İçeriye bakdım, kapı açıkdı. İçeri girdim. Diyer travesti ağlaya ağlaya eşyaları topluyordu. “Nereye gidiyorsun? Noldu ona?” Diye sordum. Ağlaya ağlaya “Öldü O , Öldü!” deyip bana sarıldı. Ben gerçekden çok üzüldüm ve telaşlandım. “Hepimizin Sonu Böyle Olucak, Hepimiz Ölücez”
Ben “Peki Şimdi Napıcaksın? Nereye Gidiyorsun?” Travesti “Bilmiyorum ama gitmeliyim. Kalırsam bende ölüxem” Eşyalarını çıkarmasına yardım etdim. Giderken sarıldık ve bana bir defder verdi. Ben: “Bune?” Travesti “Bu onun günlüyü, belki okursun” deyip gitti. Ben aldım günlüyü. Arkasından baka kaldım. Oysa gitti… (Günlüyü Bi Sonraki Yazımda Anlatıcam. Çok Etkili)
#byNigis

http://cografyaportali.com/bir-gencin-ilk-escinsellik-tecrubesi/

Aynen alıntılandığı için imla hataları düzeltilmemiştir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder