16 Mart 2017 Perşembe

Tüm zamanların en fenomeni Bahar Candan


Arkadaş sabah aç karnına kolonya mı içiyorsun? Yoksa öğle yemeğini saç açıcıyla mı yapıyorsun? Yok, başka açıklaması olamaz bunun!
Şöyle bir tane arkadaşım olsa tüm dertlerimi unutup kapı neden sağdan açılıyor diye ağlarım tüm gün.
Ne bileyim arada nerede olduğumu unuturum, annem bu kadın mıymış der annemi unuturum, ben daha evlenmedim der kocamı unuturum, benim burada ne işim var der benliğimi unuturum.
Bir de her müzikte ellerini önde tutarak oynaması var ki… Yemin ediyorum kredi kartı ekstresi geldi mi açıyorum hanım kızımızın videosunu, oh kafa rahat, neye üzüldüğümü unutuyorum.
Yahu Müslüm Gürses’in bir şarkısını söyledi. Arka planda babanın sesini vermeseler sanarsın teletabilerin jenerik müziğini söylüyor.
Bir de giydiği kıyafetlere yorum yaptıklarında “Benim bütün arkadaşlarımın babalarının fabrikası var ama benimkinin yok” diye ağlaması var…
Oh be meğer bizim hiç derdimiz tasamız yokmuş deyip birden Bahar’ın derdine üzülmeye başlıyoruz.
Bahar Candan hukuk öğrencisi bu arada. Lütfen kendisini bir dakikalığına avukat olarak hayal edin.
Boşanma davasına girse çiftler barışır, alacak-verecek davasına girse alacaklılar kol kola çıkar, alt komşunu çok ses yapıyor diye şikayet eden Ayten Abla neyi şikayet ettiğini unutur; dava düşer.
O kadar farklı bir dünyası var işte Bahar kızımızın. Bu yüzden bu aralar en çok ne isterseniz diye sorsalar; bir adet Bahar Candan kafası rica edeceğim.
http://www.milliyet.com.tr/mola-galeri/bir-adet-bahar-candan-kafasi-rica-edebilir-miyiz-/3025/?Sayfa=10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder