1 Mart 2017 Çarşamba

"Eşcinsel olduğumu 12 yaşındayken açıkladım"

ABD vatandaşı My-King Johnson, tarihin ilk liseler arası Amerikan Futbol liginde açılan eşcinsel sporcusu olarak tarihe geçti. 


Henüz 17 yaşında olan ve eğitimine Arizona Üniversitesi’nde devam edeceği kesinleşen My-King Johnson, sosyal medyadan yaptığı paylaşımla hem yeni okulunu, hem de 12 yaşından beri ailesine eşcinsel olarak açık olduğunu paylaştı. ”Yalnızca futbol oynamak isteyen bir eşcinselim” sözleriyle yaptığı paylaşım sonrasında tarihe geçen genç, yakın çevresi tarafından destekle karşılandı.

Paylaşımı sonrasında Out Sports’a konuşan genç sporcu, ”Anneme 12 yaşımdayken bir marketten eşcinsel olduğumu açıkladım. Bunun hayatımın bir dönüm noktası olacağını bilmiyordum. Annem cinsel yönelimimim ne olursa olsun beni sevdiğini ve bunun kendisinin hislerinde bir değişikliğe sebep olmadığını ve olamayacağını söyledi. Aynı davranışı spor ve üniversite dünyamızdan da bekliyorum. Ben sadece futbol oynamayı ve hemcinslerini seven bir gencim.” dedi.

http://gzone.com.tr/tanistiralim-liseler-arasi-amerikan-futbol-liginin-ilk-acik-escinseli/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder