16 Ocak 2017 Pazartesi

Eşcinsel babası: Eşcinselleri tanısaydınız, dünyadaki en iyi kalpli insanlar olduğunu farkederdiniz

Blogger Matt Walsh, eşcinselliğe savaş açtı

Eşcinsel makyaj artisti Manny Gutierrez ve muhafazakar blogger Matt Walsh arasındaki kavga büyüyor. Tartışmaya son olarak Manny'nin babası da dahil oldu.

Dünyaca tanınan makyaj artisti Manny 
Makyaj artisti ve vlogger Manny Gutierrez, kısa süre önce Maybelline'in reklam yüzü olmuştu.

Muhafazakar blogger Matt Walsh ise bu konuyla ilgili, "Babalara sesleniyorum!" demiş ve "Oğullarımıza gerçek bir erkek olmayı öğretmezsek nasıl bilecekler ki?" diye sormuştu. Blogger'a göre Gutierrez'in eşcinselliği içinde bulunduğu toplumun yönlendirmesinin sonucuydu. Toplum, çocukların kafasını karıştırıyordu!

 "Babam benim için çalışıyor ve benimle gurur duyuyor"
Manny Gutierrez ise son derece şık bir tepkiyle geri döndü. "Babam benim için çalışıyor ve benimle gurur duyuyor" diye tweet atan Manny'nin babası da suskun kalmadı.

Babası devreye girdi
Dokunaklı bir mektup yazarak, oğluyla ne kadar gurur duyduğunu anlattı.

"Oğlumla gurur duyuyorum"
"Mr. Walsh'ın yazdıklarını yeni gördüm.  Yazısında iletişim bilgileri bulunmadığı için çok şanslı. Bu yazdıklarımı kendi platformlarında yayınlamanı istyorum oğlum. Mr. Walsh, ben Manny'nin babasıyım. Öncelikle her zaman oğlumun yanına olduğumu ve gelecekte de olmaya devam edeceğimi söylemek istiyorum. Oğlumun başarılarıyla gurur duyan sadece ben değilim ama onunla sadece o olduğu için en çok gurur duyan kişi benim. Biliyorum ki sözleriniz LGBT çevresinden kimseyi tanımamanızdan kaynaklanıyor. Tanısaydınız onların bu gezegende bizlerle beraber yürüyen en gerçek ve en iyi kalpli kişiler olduğunu fark ederdiniz. İlerleyen günlerde hareketlerinizi ve kelimelerinizi daha akıllıca seçmenizi diliyorum. Nasıl ki siz aileniz için her şeyi yaparsanız ben de kendi ailem için her şeyi yaparım. İyi günler beyefendi."

http://www.milliyet.com.tr/mola-galeri/escinsel-makyoz-manny-gutierrez-e-babasindan-destek/2075/?Sayfa=2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder