29 Ekim 2016 Cumartesi

Tupba Ünsal: Eskiden renk kartelasından çeşit çeşit renklerdik

Maalesef keskin bir şekilde taraf olduk! Eskiden renk kartelasından çeşit çeşit renklerdik, şimdi ya o taraf ya bu taraf var.


Hayatta tercihlerim hep tersten ve tuhaf oldu. Ama uzun vadede bakınca hiçbir şeyden pişman olmadığımı görüyorum. Aslında bu sezon ekranda olmayı düşünüyordum ama sonra seçimimi bu yönde kullandım. Hikâyeyi başından anlatayım; Kayhan Hoca’yla (Yıldızoğlu) iki yıl bir tiyatro oyununda birlikteydik. O dönemde bana bu oyundan bahsetti ve oyunculuk teklif etti. Çalışmalara başladık. Başlarda bir yapım şirketimiz vardı. İlk tiyatro oyunları olacaktı, cesaret edemeyip çekildiler. Kayhan Hoca; “Sen yapımcılığı üstlenebilirsin” dedi. Çok tereddüt ettim. Ama Kayhan Hoca
84 yaşında, hayatının baharında diyemeyeceğim. Onunla vakit geçirmek istiyordum ve bu işe girmeyerek onu üzmek istemedim. Bir gecede karar verip bu oluşumu kurduk. Şimdi kazandığımı tiyatroya yatırıyorum. Bir annenin çocuklarına banka hesapları bırakmasındansa kültürel bir adım bırakması çok daha değerli. Üç çocuğumun ileride tercihlerimle gurur duyacağına inanıyorum.

Hakan GENCE- Fotoğraflar: Muhsin AKGÜN

Hürriyet


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder