31 Mayıs 2016 Salı

NICK JONAS: EŞCİNSEL SEKSİ DENEMEDİM DERSEM YALAN OLUR

Yeni albümü ”Last Year Was Complicated” ı yayınlamaya hazırlanan yeni gey ikonumuz Nick Jonas, The Sun dergisine eşcinsel seks ile ilgili düşüncelerini anlattı.


”Hiç bir erkekler sevişmedim dersem yalan olur” diyen Nick Jonas özel hayatından ziyade, başrolünü oynadığı dövüş sporları temalı Kingdom isimli dizide canlandırdığı karakterin eşcinsel olmasından bahsediyordu.

”Evet eşcinsel seks yaptım. O dizideki dudaklar benim dudaklarım, o eller, ellenen kalçalar benim kalçalarım. Yani teknik olarak eşcinsel seksi deneyimlemiş oluyorum.” sözleriyle eşcinsel seks deneyimini paylaşan Nick, aynı zamanda Phil Colins’in kızı Lily Colins ile ilişki yaşadığı iddialarını cevapladı: ”Birkaç kez dışarı çıkmışlığımız var”

GZone

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder