1 Mayıs 2016 Pazar

Homofobik bir tavır daha... “Ahlaksızlığın eğitimi olmaz”

“Ahlaksızlığın eğitimi olmaz”

BURSA - Eğitim-Sen’li öğretmenlerin okullarda LGBTİ hakkında seminer ve eğitim vermelerine sert tepki gösteren Eğitim-Bir-Sen Bursa Şube Başkanı Numan Şeker “Ahlaksızlığın eğitimi olmaz” dedi.

Eğitim-Bir-Sen Bursa Şube Başkanı ve Memur-Sen Bursa Temsilcisi Numan Şeker, Eğitim-Sen’li öğretmenlerin okullarda LGBTİ hakkında seminer ve eğitim vermesine sert tepki göstererek “Ahlaksızlığın semineri ve eğitimi olmaz” dedi.

İlke Haber Ajansı’na (İLKHA) açıklamalarda bulunan Numan Şeker, LGBTİ’nin tamamen patolojik ve psikolojik bir vaka olduğunu belirterek, şunları söyledi: “Üniversiteleri de dâhil ettiğimizde bir milyonu aşkın eğitim çalışanın, 18 milyon öğrencinin olduğu bir kurumda, bütün problemler çözülmüş, halledilmiş gibi istisnai birkaç vakayı özgürlük adına, bunların hakkını arama adına LGBTİ komisyonları Eğitim-Sen’in bünyesinde kuruluyor.”

“Böyle bir şeyi asla kabul etmiyoruz”

Eğitim-Sen’in kurduğu LGBTİ komisyonlarının okullarda LGBTİ tanıtıcı seminerler verilmesine sert bir dille karşı çıkan Şeker, böyle bir şeyi kesinlikle kabul etmeyeceklerini vurguladı.

“Ahlaksızlığın semineri olmaz, ahlaksızlığın eğitimi olmaz” diyen Şeker, “Milli Eğitim Bakanlığını, ilgilileri, yetkilileri göreve davet ediyoruz. Kesinlikle bunlara fırsat verilmemesi, böyle bir özgürlüğün olmayacağını son günlerde gündemde Milli Eğitim Bakanlığının içerisinde nasıl olayların cereyan ettiğini de biliyoruz. Eğitim çalışanları içerisinde taciz olayları ile ilgili. Biz bunlarla uğraşırken, bunları önlemeye çalışırken, ahlaksızlığı ön plana çıkararak ve bu taciz olaylarını adeta teşvik edecek mahiyette bir takım senaryoların gündeme gelmesi ve bunları çocuklarımız üzerinden yapılıyor olması gerçekten düşündürücüdür.” ifadelerini kullandı.

“Bu sendikalar PKK militanlarının tedavi edildiği tedavi merkezlerine dönüştü”

Söz konusu sendikaların genel merkezlerinde PKK militanlarının tedavi edildiğini hatırlatan Şeker, “Aslında bu sendikaların genel merkezleri, kamu çalışanlarının problemlerini çözmeye yönelik projeleri üretmeleri gerekirken maalesef terör militanlarının hastanesine dönüştü. İşte bunları yapanların böyle komisyonlar kurması da gayet normaldir. Terör örgütlerini kendi merkezlerinde tedavi edenlerin, ahlaksızlığı yaygınlaştırma adına toplumun temeline dinamit koyma adına, toplumun değerlerini alt üst etme adına böyle sendikacılığı, sivil toplum kuruluşu gücünü kullanmaları gayet normaldir.”diye konuştu. (Zeki Aras –İLKHA)

http://www.ilkha.com/haber/35140/ahlaksizligin-egitimi-olmaz 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder