24 Mayıs 2016 Salı

Erkek kardeşine 'Çok feminen görünüyorsun' dedi gerçek ortaya çıktı

Erkek kardeşine 'Çok feminen görünüyorsun' dedi gerçek ortaya çıktı23 yaşındaki Jamie ve 20 yaşındaki Daniel O'Herlihy tüm çocuklukları boyunca erkek çocuklarına özgü davranışlardan uzak yaşadılar. İkisi de doğdukları bedenden aslında memnun değildi ama bunu kimseye söyleyemiyorlardı. Hatta birbirlerine bile. Ancak geçen yıl bir gün bunu birbirlerine itiraf ettiler. 

Jamie ve şimdi Chloe ismini alan Daniel ergenliğe geldiklerinde onları daha da zor bir süreç bekliyordu. Çünkü artık cinsel kimliklerinin farkına varıyorlardı.

"ÇOK FEMİNEN GÖRÜNÜYORSUN"

Sonunda kendilerine sakladıkları bu sırrı birbirlerine söylemeye karar verdiler. Aynı sorunu yaşadıklarını öğrenen iki kardeş birbirine yardım etti. Kardeşler cinsiyet değiştirme operasyonu olmasalar da hayatlarına kadın olarak devam ediyorlar.

Birbirlerine bunu açıklamaları için ise 20 yıl geçmesi gerekmiş. Geçtiğimiz Ağustos ayında Jamie, kardeşi Chloe'ye şöyle dedi: "Chloe'ye baktım 'Çok feminen ve güzel görünüyorsun. Sence transseksüel olabilir misin?' dedim. O da bana 'Evet olabilirim.' dedi. Ben de 'Sanırım ben de öyleyim' dedim.

ERKEK KARDEŞLERDİK ŞİMDİ DE KIZ KARDEŞLERİZ

Kardeşler "Erkek kardeş olarak büyümüştük şimdi de birbirimizin kız kardeşiyiz." diyor.

Dublin'de barmen olarak çalışan Jamie "Chloe bana durumunu açıklayınca büyük bir rahatlama yaşadım çünkü kendimi yalnız hissetmedim. Çocukluğumuzdan beri zaten iyi anlaşıyorduk ve hep beraberdik ama bunu fark etmemiştik. Birimizin diğerini etkilediğini de düşünmüyorum. Biz böyle doğduk. Ancak gerçekten bu yolculukta beraber olmamız muhteşem bir şey." dedi.

Vatan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder