29 Kasım 2015 Pazar

HELİN AVŞAR: ERKEKLERİN ÇOĞU GAY OLDU


*Peki bu erkeklere ne oldu? Sizi yumurta donduracak noktaya getirdiler…
-Çoğu gay oldu kardeşim! En nefret ettiğim de tercihini gizli yaşayanlar.
*Neden bu öfke? Sevgilileriniz arasında gizli gay olan mı vardı?
-Herkesi zan altında bırakmayayım ama birinden şüphelendim. Yakalamadım ama kadınlar hisseder. Sahtekârlığı sevmiyorum. Ben erkeklerin içinde bu kadar fazla kadın hormonu taşıdığını bilmiyordum. Bu sene daha çok gördüm.
*Bu değişimin sebebi ne olabilir?
-Bir anda bu kadar çoğalamayacağına göre herhalde eskiden daha gizli saklı yaşıyorlardı diye düşünüyorum.
*Evlenecek adam da yok mu?
-Anne-babamın zamanındaki evlilikler kalmadı. Kimsenin kimseye saygısı da, müdanası da yok.

Hakan Gence
Hürriyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder