11 Mart 2015 Çarşamba

Gerard Depardieu: Erkeklere bedenimi satarak geçimimi sağladım

Gerard Depardieu biyografisinde, Rusya Devlet Başkanı Putin’le birbirlerine çok benzediklerini yazarak, “İkimiz de en dipten yüzeye çıktık” dedi

Gerard Depardieu biyografisinde, Rusya Devlet Başkanı Putin’le birbirlerine çok benzediklerini yazdı

Ülkesindeki yüksek vergiler nedeniyle Rusya vatandaşlığına geçen dünyaca ünlü Fransız aktör Gerard Depardieu, biyografisinde, Rusya Devlet Başkanı Putin’le birbirlerine çok benzediklerini yazarak, “İkimiz de en dipten yüzeye çıktık” dedi.

Ünlü aktör Gerard Depardieu, kendi ağzından yazılan ama Fransız yazar Lionel Duroy tarafından kaleme alınan 192 sayfalık biyografisinde, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin’e methiyeler düzerek, “O gerçekten güçlü bir insan. Onunla aynı kaderi yaşamışız. Eğer sıkıntılar içinde yaşamasaydı, belki de bu kadar güçlü olmazdı” dedi.

Putin ile birbirlerine çok benzediklerini belirten 66 yaşındaki Depardieu, “Benim gibi sıfırdan varolmuş, en dipten yüzeye çıkmış. O yüzden sert karakterini çok iyi anlıyorum. Ancak o bir diktatör değil. Halkını aç bırakmıyor” ifadesini kullandı. Depardieu, kendi geçmişiyle Putin’in geçmişindeki ortak noktaları ise şöyle anlattı: “Putin, annesi ve ağabeyiyle birlikte Leningrad’da (St. Petersburg) 1941- 1944 yılları arasında Alman kuşatmasını yaşadı. Yiyecek ekmek bulamıyorlardı. Ağabeyi o dönemde difteriden öldü. Benim annem de fakirlik nedeniyle beni dünyaya getirmek istememiş. Dikiş iğnesi ile beni düşürmeye çalışmış. Açlık beni evden kaçmaya zorladı. Sokaklarda yaşayıp çöpten yiyecek topladım. 15 yaşlarında Paris sokaklarında erkeklere bedenimi satarak geçimimi sağladım.”

Depardieu, Rusya pasaportunu Putin’den almıştı.

Habertürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder