23 Kasım 2014 Pazar

Rober Hatemo: Bir erkekle sevgili yazdılar beni

■ Aşk var mı?
İçimde, içimde... (Gülüyor.)  İnziva döneminde bir de aşk yaşadım. Kendime vakit ayırmaya ihtiyacım  vardı, aşka da öyle. Şu an aşk yok ama yine olacaktır.
■ 40 yaşa hazır  mısın?
Hazır olmasam da kaçışı yok. Bu arada ailemden kayıplar oldu.
■  Kimi kaybettin?
Anneannemi ve dedemi. Aileme çok düşkünüm. Annem  arkadaşım gibi. Onun olmadığını düşününce delirecek gibi oluyorum.
■  Artık belki çocuk sahibi olmak istersin. Var mı baba olmak aklında?
Evet, oraya getirdi hayat. Amca oldum dünyam değişti. Kim bilir baba  olsam nasıl olur? Sıradaki hedefim o.
■ Önce bir anne bulmak lazım.
Başka türlü olmuyor değil mi? (Gülüyor.)
■ Belki bir taşıyıcı anne?
Tabii ki aile kurup çocuğun kime anne, kime baba dediği belli bir  ortamda büyümesini tercih ederim. Ama illa böyle olmak zorunda değil.
■  Sıcak bakar mısın böyle bir şeye?
Bakarım vallahi. Bazen kendimden bile  sıkılıyorum. Hayatım boyunca aynı kişiyle olmak nasıl olur bilmiyorum.

‘Benim gibi radikal bir iki  isim var’
■ Bir Oğlak burcu için fazla naif gördüm seni...
Her şeyi çok  takıyordum, doktorum “Böyle gidersen geberir gidersin” dedi. Çünkü  hastalığımın yüzde 80’i strestendi.
■ Neydi derdin?
Çok üstüme geldiler.  Bir erkek arkadaşımla arabada gidiyoruz; adamın kariyeri, işi gücü var.  Açık açık sevgili yazdılar, insaf. Hiç kimseye yapılmadı böyle bir şey,  nasıl yazabilirsin, yatakta mı gördün beni? Elimden geldiğince düzgün  durmaya çalışıyorum kariyerimde. Özel hayatım da beni ilgilendirir.
■  Bir ara isyan edip “Ben kadınlardan hoşlanıyorum” dedin. Neden insanları  bu kadar ilgilendiriyor kimden hoşlandığın?
O ara magazin basını bu  işlerden prim yapıyordu. Bir sevgilim vardı ve arabayla eve gidene kadar  takip edilirdik, çok kazadan döndüm. O dönem için belki farklı  giyiniyordum. Oysa şimdi erkeklerin kaşları alınmış, dudakları botokslu.  Kimse kusura bakmasın, onlar da gay o zaman. Dans ettiğim, naif bir  erkek olduğum için bana yüklendiler.
■ Biraz erkendi belki...
Erkendi  merkendi, hiç de gocunmuyorum valla. İlk yapan ben oldum. Benim gibi  radikal, bir iki isim daha var. Onları da severim. Cesur olmak hep  iyidir.

Habertürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder