13 Temmuz 2014 Pazar

Gay olduğuma inandım dedi 4.evliliğini bitirdi

Son zamanlarda basında yer alan eşi ile boşanacakları haberleri sonrası açıklamalarda bulunan sevilen sunucu eşi ile anlaşmalı olarak Adalar Asliye Hukuk Mahkemesi’nde olarak boşandı.Usta sunucunun bu evlilikten bir de kızı vardı.

Geçtiğimiz günlerde 5 milyon TL’ye ev aldığı karısı Şirin Ediger’le ekranların sivri dilli sunucularından olan Bayülgen boşandı.Boşanmayacakları düşünülen çift Adalar Asliye Hukuk Mahkemesi’nde anlaşmalı olarak bşandı.çiftin İstanbul isimli birde kızları vardı. 31 Aralık 2008’de Roma’daki Türk Büyükelçiliği’nde evlenen çift ayrıldı.Eşini ev aldığı ve artık beraber yaşayacakları düşünülen Bayülgen boşandı.Bayülgen kendileri için çıkan boşanma haberleri için “Benim de gay olduğumla ilgili sürekli bir söylenti var. Ve ben inanmaya başladım. Boşandı söylentisini umursamıyorum. Bunu zırt pırt yazarsanız, birileri görüp çocuğuna söyler. O çocuk da bizim çocuğa söyler. Kimsenin kızıma ‘annen-baban boşanmış’ demesini istemiyorum. Belge buluncaya kadar bunlar dedikodu. Bir belge bulunsa da ‘bunlar hece hece birleştirilmiş’ derim. Şirin’le Galata’da aynı evde yaşıyoruz" demişti.

http://tr.newshub.org/gay_oldu%C4%9Fuma_inand%C4%B1m_dedi_4_evlili%C4%9Fini_bitirdi_1999590.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder