1 Ocak 2013 Salı

Mert Fırat: "Biseksüel olsam açıklardım."


*Biseksüel olsam açıklardım demişsiniz. Açıklar mıydın gerçekten?

-Gerçekten açıklardım. Ne olacak ki? Her biseksüel, her gey açıklayabilir mi bilmiyorum, zor bir şey çünkü. Ama ben açıklardım. Ensestle ilgili bir film yapıyoruz da, onu mu açıklamayacağız. Daha zor değil. Onu açıklayıp devam etmek başka bir mücadele. Hayata karşı başka bir duruş. Benim de çok saygı duyduğum bir şey. Neden açıklanamasın ki.

*Gelecek tepkiler? İşini arkadaşlarını kaybetme korkusu? Toplumsal baskı?

-Kaybedeceğin arkadaşları düşünmemek lazım, onlar gerçek arkadaş değildir zaten. İş görüşmesine gittiğinde de ‘merhaba ben geyim’ demeyeceğin için… O senin mesleğin değil, o senin yatak arkadaşını seçme şeklin ya da hayattaki tercihin. İş yerinde anlaşıldığında da durumlar değişiyorsa orası sana göre bir yer değildir zaten.

SametÖzçelik.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder