4 Ocak 2013 Cuma

"İlişki yarım kaldı" cinayeti; Oral seksi yarım bırakma cinayetine, ömür boyu hapis istemi

BURSA’da bir kavaklıkta kendisine oral seks yaparken yarım bıraktığını iddia ettiği 35 yaşındaki Nazir Dalkılıç’ı 5 bıçak darbesiyle öldürdüğü öne sürülen 26 yaşındaki Ersin Köroğlu hakkında yürütülen soruşturma tamamlandı. Tutuklu sanık Köroğlu hakkında 'Kasten adam öldürmek' suçundan ömürboyu hapis cezası istemiyle dava açıldı.

Merkez Osmangazi İlçesi Kükürtlü Mahallesi Paşa Çiftliği Mevkii’nde geçen yıl ekim ayında meydana gelen olayda, kavaklıkta bir kişinin kanlar içerisinde yattığını gören vatandaşlar durumu polise bildirdi. Polis ekipleri 5 yerinden bıçaklanarak öldürülen kişinin Diyarbakır’dan Bursa’ya çalışmak için gelen inşaat işçisi Nazir Dalkılıç olduğunu belirledi.

ÖLÜME BİLET ALIRKEN GÖRÜNTÜLENMİŞ

Nazir Dalkılıç’ın telefon kayıtlarını inceleyen ekipler, en son Ersin Köroğlu ile görüştüğünü belirledi. Köroğlu, aynı gece Merkez Osmangazi İlçesi Dikkaldırım Mahallesi'ndeki evinde kanlı ebsileri ve suç aleti bıçak ile yakalandı. Köroğlu'nun ifadesinde, Dalkılıç ile Bursaray'a binerek olay yerine gittiklerini söylemesi üzerine Bursaray istasyonlarındaki güvenlik kameraları görüntüleri incelendi. Görüntülerde ölen Köroğlu'nun, biletini aldığı katili ile yaptığı son yolculuğun görüntüleri ortaya çıktı. Şüpheli Ersin Köroğlu, çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

'ORAL SEKSİ YARIM BIRAKINCA BIÇAKLADIM'

Cumhuriyet Savcılığı olayla ilgili yürütülen soruşturmayı tamamladı. Hazırlanan iddianameye göre tutuklu sanık Ersin Köroğlu ifadesinde, Merinos Parkı’na gezmek için gittiğini belirterek şöyle dedi:
"Bir bankta otururken yanıma Nazir Dalkılıç gelip benden sigara istedi. Kendisine sigara verdim ve bir süre sohbet ettik. Sigarası bitince yanımdan ayrıldı. Ben de orada bulunan büfeye giderek iki bira aldım. Biraları içerken Nazir tekrar yanıma geldi ve tekrar sigara istedi. Ben de ona sigara verdim. Birlikte oturarak aldığım biraları içtik. Sohbet ederken Nazir benim belimden ve kalçamdan okşamaya başladı. Ben de alkollü olduğum için buna müsaade ettim. Daha önce böyle bir şey yaşamamıştım. Bana oral seks yapabileceğini söyledi. Birlikte metro durağına geldik. Nazir biletleri aldı. Beraber metroyla Paşa Çiftliği’ne gittik. Kimsenin göremeyeceği kavaklıkların oraya giderek pantolonlarımızı indirdik. Nazir bana oral seks yapmaya başladı. Bir müddet sonra oral seks yapmayı bıraktı. Ben de neden bıraktığını sordum. O da beni itekledi ve yerdeki toprakları bana doğru atmaya başladı. Ben de cebimdeki bıçağı çıkararak birkaç defa sapladım. Daha sonra yanından ayrılarak evime gittim."

Hakkında 'Kasten adam öldürmek' suçundan ömürboyu hapis cezası istemiyle dava açılan Köroğlu’nun yargılanmasına, önümüzdeki günlerde 1'inci Ağır Ceza Mahkemesi’nde başlanacak.

(DHA)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder