20 Ocak 2013 Pazar

Fırat Çelik: "Aşık olmadığım bir kadınla hiç ilişki yaşamam"

Fransa'dan Türkiye'ye ithal yakışıklı aktörlerden Fırat Çelik... Onda Fransızların çok bilmişliği yok. İstanbul’da bir yıl turist gibi etrafını anlamakla geçirmiş. Şimdi ise hayatını burada kurmak istiyor. 

Biri ile yaşamak benim için kolay olmaz

Hep yalnız ve tek başıma yaşadım o yüzden evimi çok seviyorum. 15 yıldır tek başıma yaşıyorum. Biri ile yaşamak hiçbir zaman kolay olmayacaktır benim için. Buna alışmak için bir süreç gerekli. Hayatımda hep özgürdüm. Yapmak istediğim mesleği yapıyorum. Paramı kazanıyorum ve ailem sağlıklı, hayatta. İnsanlar hayatlarına dair pişmanlıklar yaşıyor. Bazı şeyleri doğru zamanda yapmadığım için ben de pişmanım.
Ama olsun. Neticede bir şeyler okuyorsun ve hayat o kadar kötü ki...
O yüzden "Çok iyiyiz" demeliyim.

Kadın bedenini seviyorum...

Bir ara "Her yerde kadın kadındır" demiştim. Ben kadın bedenini çok seviyorum. Çünkü hep kızlarla büyüdüm. Yerleri benim için çok ayrı. Kadınlar erkeklerin hayatında önemlidir. Bir erkeğe göre çok da cesurlar. Her şekilde takdir ediyorum. Erkek milleti ne ki ya... Aşık olunca enerjine denge katıyorsun. Bekarken sarf ettiğin enerjiyi kız arkadaşına harcıyorsun. Ben çok daha mutlu oluyorum aşıkken, ama bu halimle de mutluyum. Her şeyi akışına bırakan biriyim. İlişkide de öyle. Sadece ilişkiye güveniyorum, bu kadar. Ama aşık olmak kolay bir şey değil, her zaman olmuyor. Sadece kimseyi kandırmıyorum. Eğer o ilişki benim istediğim gibi değil ve aşık olmadığım bir kadınsa hiç ilişki yaşamam. Zorlamam kendimi. Karşıyı da kandırmam. En önemlisi dürüst olmak.

Barış Acarlı - Vatan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder