21 Temmuz 2012 Cumartesi

Serdar Ortaç: "Kadınlar bana karşı önyargılı... Ben galiba kadınımı mutlu edecek şeyleri bilemiyorum.é

Neden hep yabancı kadınlarla birlikte oluyorsunuz?

Türk kadınları önyargılı oluyor ama yabancılar tapıyor.


Önyargısı nedir Türk kadınlarının size karşı?

Ne bileyim!


E, o zaman?

Önyargılılar işte... Bir sürü Türk kız arkadaşım oldu, çok da mutlu oldum. Bundan sonra biri hayatıma girecekse eşim olsun zaten. Litvanyalı kız arkadaşım ile nişanlanmıştık aile arasında, babam da "Oğlum bırakma şu kızı" demişti ama aslında ben bıraktırdım kendimi.


Nasıl yani?

Sürekli Serdar Ortaç dosyaları okuyan bir adamı ne yapsın! Sabah akşam, aman bugün kim ne yazdı? Stres, baskı... En sonunda 'Benim de bir hayatım var' dedi.


Dışa dönük görünen, aslında kendini belli etmeyen ketumlardansınız sanki... İlişkilerinizde de böyle misiniz?

Aslında kadınımın üzerine titrerim, isterim ki prenses gibi yaşasın. Ben galiba kadınımı mutlu edecek şeyleri bilemiyorum, terk edilme hadisesinden sonra bana daha çok yapıştı bu duygu. Ne mutlu eder kadını? Para mı, güç mü? Sıfatla mı gurur duyar, yoksa kendini ezik mi hisseder? Kadını hiçbir şey mutlu edemez! Annemi mutlu edemedi babam rahmetli. Kadını mutlu etmek en zor şey, erkek ise mutlu olması kolay yaratık.


Litvanyalı sevgiliniz Asta sizi terk etti demek... Güçlü bir kadındı galiba?

Aptaldı... Şimdi sürünüyor, her gün arıyor, neye yarar ki? Onun yüzünden bittim, bütün hastalıkları yaşadım bir ayda... Neye yarar? Kuş beyinli.

Aktüel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder