İş, siyaset ve sanat dünyasından pek çok ünlü İbrahim Tatlıses’i ziyaret için günlerdir hastaneye akın ederken Bülent Ersoy’un hiç ortalarda görünmemesi dikkat çekti Tweet Ersoy, bir zamanlar arasının açık olduğu eski dostunu neden ziyaret etmediğini şu sözlerle açıkladı: “Oraya gidenlerin topundan daha çok acı çekiyorum. Benim o güzel arkadaşımı öpüp koklamam, sevmem lazım. Ama şimdi oraya gidip ne yapacağım? İlla görüntü mü vermem gerekiyor? Hastanede neler yaşandığını gazetelerden okuyorum. Kavgalar gürültüler oluyor. Gidip orada, kameralar karşısında timsah gözyaşları dökenlerden olamam. Benim içim yanıyor. Allah’ın izniyle arkadaşım o yoğun bakımdan çıkacak. İşte o zaman kimseye görünmeden gidip ona sarılacak, öpüp koklayacağım. Kimse boşuna beklemesin, ben gösteriş yapamam.”
HT
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder