24 Aralık 2010 Cuma

Ayşegül Aldinç:"Erkek cinsi yok oluyor, (biseksüel sevgili?) belki bundan sonra olacaktır,bilemem."


Ayşegül Aldinç, kadınların “adam gibi adam kalmadı” şikayetine bilimsel bir açıklama getirdi:
“Herkes hayata önce kadın olarak başlıyor, kromozom eksik ve bozuk olduğunda ise erkek oluyor. Erkek cinsiyetini belirleyen Y kromozomu yavaş yavaş yok olmaya başladı. Bu bilimsel bir gerçek!”
Uzun bir aradan sonra “O Kız” single’ıyla müzik dünyasına dönen Ayşegül Aldinç, kadınların “adam gibi adam kalmadı” şikayetine bilimsel bir açıklama getirdi: “XX kadın, XY erkek kromozomu. Herkes hayata önce kadın olarak başlıyor. Kromozom eksik ve bozuk olduğunda ise erkek oluyor. Erkek cinsiyetini belirleyen Y kromozomu da yavaş yavaş yok olmaya başladı. Bu benim uydurmam değil, bilimsel gerçek!”
...
ORTALIK EKSıK ERKEKLERLA DOLU
Gay’ler sizi çok seviyor, farkında mısınız?
- Evet, ben de onları çok seviyorum. Çok yaratıcılar, renkliler. Erkeklerin beğenme eşiği daha düşük, gay’lerin öyle değil. Onlar daha ideal hatlara sahip kadınları beğenirler. Onlar o anlamda kadınlara çok hassas bir teraziden bakıyorlar. Dolayısıyla ben de onların eleştirilerini her zaman dikkate aldım. Sonuçtan da memnunum. Zaten dikkat edin, dünyada da bütün önemli sektörlerin başında ya gay’ler ya da biseksüeller vardır. Ben bir yerde okumuştum, buna inanmak geldi içimden.
Nedir inandığınız?
- Valerie Solanas’ın “Erkek Doğrama Cemiyeti Manifestosu” kitabında okumuştum. Biliyorsun, XX kadın, XY erkek kromozomu. Herkes hayata önce kadın olarak başlıyor, kromozom eksik ve bozuk olduğunda erkek oluyormuş. Yani bu durumda herkes XX olarak başlıyor. Erkeklerin buluşu “eksik etek” tanımlamasına, kadınlar pekâlâ “eksik erkek” tanımlaması ile karşılık verebilir. Kaldı ki, erkek cinsiyetini belirleyen Y kromozomu da yavaş yavaş yok oluyor. Üstelik üçte iki oranında küçülüp, kendini yenileme yetisini kaybediyor. Bu da dış görünümde değişikliklere sebep oluyor. Bunların hiçbiri benim uydurmam değil, bilimsel gerçekler. Erkek tayfası tarafında haberler pek iyi değil yani. O yüzden biseksüellikte çok artış var.
Madem erkeklerde azalma, değişme var, biseksüel bir sevgiliye açık mısınız?
- Valla hiç bilmiyorum. Böyle bir şeyle karşılaşmadım ama belki olmuştur, belki bundan sonra olacaktır, bilemem. O yüzden bir yanın hayatta her şeye hazırlıklı olmalı. Ne yazık ki bu iş, bakınca anlaşılan bir şey değil. Gözümle görmezsem nereden bilebilirim ki. Ama bastığım zaman her ikisinin de yok olup gitmelerini, ölmelerini falan isterim herhalde!
...
Röportaj: Sema EREN
Hürriyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder