3 Şubat 2013 Pazar

Cemil İpekçi: "Eşcinsel evliliğe karşıyım"

Cemim İpekçi CNN Türk'de Cem Ceminay'ın programında kendisiyle çelişen açıklamalarda bulundu..

"Avrupada, Amerika'da iki erkek evliliği çok normal. Fransa, İtalya, her tarafta... yakında Vatikan'a kadar dayanacak nerdeyse. Bir tek Vatikan kabul etmiyor. Ben eşcinsel evliliğe karşıyım. Çünkü evlilik dediğiniz, bir erkekle bir kadının, erkeğin kadını korumak için daha çok... Evliliğin doğasında böyle bir şey var. İki erkek tabiki de sevgiyle büyütebilir çocuğu ama doğmuş olan bir çocuğun biyolojik yapısı kadın olan, hormonu da kadın olan, biyolojik yapısı da erkek olan anne-babaya ihtiyacı var. Sonradan o çocuğun kendi tercihi ve doğuştan farklılıkları olabilir ama anne ve baba kelimesini söylemesi gerekir.

Erkek kadın ilişkilerine şaşkın bakıyorum. Kadınlar feminizmle başka bir boyuta geçtiler. Feminizm... kadın ve erkeğin kanun önünde, insan hakları önünde eşit olmasını anlıyorum ama kadın ve erkeğin doğada eşit olmadığını kabul etmemiz gerekiyor. Kadınla erkeğin ne hormonları aynı, ne deri yapıları. Hormonlardan dolayı içgüdüleri de farklı. Kadınların kadınca bulduğumuz şeyleri "Ben niye yapayım?" demesi... Çoğu erkek de kadın vasfına büründü. Benim için mesela çok ayıp bir şey; Bir kadınla randevun varsa, evinden alırsın, evine bırakırsın. O kadının "erkeğim var" diye bir güveni vardır. Çoğu zaman kadınlar ödüyor artık hesapları. Kadınların da tek başına çıkmak hakkı, beraber eğlenmek de hakkı ama çok erkeksi bulmaya başladım kadınları. Ben kadının kadın halini, gizemli halini... feminen kadın seviyorum. Erkeğin de erkek olanını seviyorum. Erkeğin çok süslü olanını beğenmem, çok kokular sürenini beğenmem, heteroseksüel mi diyorlar... metroseksüel olanını beğenmem."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder