8 Ağustos 2011 Pazartesi

Kadınların ilgisi onu mutlu etmiyor

Perşembe günü internet sitesinden yayınladığı bir mektupla müziği bıraktığını açıklayan Teoman’ın 15 yıllık menajeri Funda Sanlıman, bunun bir reklam kampanyası olmadığını, rockçının bir daha müziğe dönmeyeceğini söyledi.
medyatava’ya mektup gönderen ve Teoman’ın kararını desteklediğini söyleyen Sanlıman, şu satırlara yer verdi:

Kendimi işten kovdum

- 4 Ağustos 2011, ofisteyim. Çalan telefonuma uzandım. Her zamanki gibi günlük iş planlarımızı paylaşacağımızı zannettiğim Teoman bana “müziği bıraktım, kendimi işten kovdum” dedi. Ne güzel bir haberdi bu!Neşeyle yerimden fırladım, hem konuştuk, hem zıpladım havalara. Takımı Dünya Kupası kazanmış bir antrenör çoşkusundaydım. Çünkü bu huzurlu ses, gitmenin ilk adımını atmıştı. Kendi hayatına! Nihayet...

Annesi: Spiker olur!

- Hemen Şaziment’i aradım (Teoman’ın annesi). Önce çok şaşırdı; çünkü 5 dakika önce oğluyla konuşmuş! Sonra rahatladı. “Oğlu Teoman belki ana haberleri sunan bir spiker olur!” Annenin meslek hayalidir, bunu da herkes bilir, olabilirdi artık. Gülüştük, kapadık.

Ün, para mutlu etmez

- Müzik eski bir aşkı ve bırakacak. Hayatında ilk kez “artık çalışarak gerçeklerden kaçmayacağını” söyledi bana. “Ayağımı toprağa basmak istiyorum” dedi. İtiraf etti; ün, para, ego, kadınların ona ilgisi, dünyayla savaşmak onu mutlu edemez, uzun zamandır etmiyor.

Bunalımda değil

- Anlatacak yeni bir şeyi kalmadığını söylüyor. Ben, kendisini tanıyan biri olarak onu çok haklı buluyor ve destekliyorum. Teoman, bir daha dönmemek üzere müzikten ayrılıyor, hayata karışacak. Bunalımda değil, hayatında ilk kez bunalımından çıkmayı deniyor. Başaracaktır. Her son bir başlangıçtır. Teoman doğum günü kutlu olsun!

Milliyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder