5 Ekim 2019 Cumartesi

Dinci gazete Haber Vakti'den homofobi: ABD'li eşcinsel atletten Katar'da 'LGBT' propagandası

Tüm dünyada hayata geçirilen eşcinsel propagandalarına karşı direnen ülkelerin başında gelen Katar'da düzenlenen IAAD Dünya Atletizm Şampiyonası'nda ABD'li atlet Erica Bougard, ayakkabısına LGBT'nin bayrağını simgeleyen gökkuşağı bandajı taktı.


Katar'da düzenlenen IAAD Dünya Atletizm Şampiyonası'nu fırsat bilen ABD'li eşcinsel atlet Erica Bougard, Katar'ın eşcinsel politikalarına tepki göstermek için ayakkabısına eşcinselleri simgeleyen 'gökkuşağı' bayrağını yerleştirdi. Görüntülerin ardından Katarlı yetkililer herhangi bir açıklamada bulunmadı.

Bougard konu ile ilgili şu açıklamayı yaptı:

Politik bir mesaj vermiyorum, böyle bir şey düşünmedim. Ayakkabıma bayrağı koydum ve insanlar bunu fark etti sanırım. Bence bizim de sporcular olarak söz hakkımız olmalı. Çünkü birçok insan bizi seyrediyor. Bu önemli çünkü insanlar, kimi sevdiklerine göre başkalarından nefret edebiliyor. Bu konuda tarafımı göstermek istedim ve ayakkabımda bu sembolü taşıdım.

EŞCİNSEL PROPAGANDA İNSANOĞLUNU TEHDİT EDİYOR

Eşcinsel propagandanın tüm dünyada hayatın her alanında hayata geçirilmesi, insanoğlunun geleceğini tehdit etmeye devam ediyor. Uluslararası spor organizasyonlarında eşcinsel propagandanın yapılmasının sporcular üzerindeki olumsuz etkisi de artış göstermeye başladı.

https://www.habervakti.com/spor/abd-li-escinsel-atletten-katar-da-lgbt-propagandasi-h81892.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder