3 Ekim 2019 Perşembe

"Cep telefonu beni eşcinselliğe sürükledi!"

"Apple beni homoseksüelliğe sürükledi!"

Moskova merkezli bir radyo istasyonundan duyurulan habere göre, bir Rus ABD’nin teknoloji devi Apple'ın onu eşcinselliğe ittiğini iddia ederek Apple’dan 15 bin dolardan fazla tazminat talep ediyor.

Turgut Başer


D. Razumilov olarak tanımlanan müşteki, 2017 yılında iPhone'una indirdiği 69 GayCoin adlı bir kripto para cinsinden ödeme uygulamasından sonra “aynı cinsiyet ilişkilerine sürüklendiğini” ve ahlâki olarak çöktüğünü iddia ediyor. Razumilov, bilinmeyen bir göndericinin uygulama aracılığıyla kendisine attığı mesajda “denemeden yargılama” dediğini öne sürüyor.

“Gerçekten, bir şeyi denemeden nasıl yargılayabilirim diye düşündüm? Ve aynı cinsiyetten ilişkileri denemeye karar verdim.” diyen Razumilov Çarşamba günü Govorit Moskva tarafından yayımlanan bir şikayette bulundu.

Razumilov'un şikayeti şöyle devam ediyor: “İki ay geçtikten sonra kendi cinsiyetimden biriyle yakınlaştığımı ve bu ilişkiden ne yaparsam yapayım çıkamayacağımı söyleyebilirim. Kalıcı bir erkek sevgilim var ve bunu aileme nasıl açıklayacağımı bilmiyorum. Söz konusu mesajı aldıktan sonra hayatım daha da kötüye gitti ve bir daha asla normal olmayacak.”

Razumilov, Apple'a açtığı 1 milyon rublelik (yaklaşık 90 bin lira) tazminat dilekçesinde teknoloji devi Apple'ın mağazasındaki uygulamanın ahlakî acı çekmesine ve zihinsel sağlığına zarar vermesine neden olduğunu ve bu yüzden de hayatının karardığını öne sürerek “beni eşcinselliğe itti” ifadelerine yer verdi.

Moskova’daki Presnensky Bölge Mahkemesi, geçtiğimiz Çarşamba günkü Razumilov’un şikayetini mahkeme veri tabanına geçirdiğini açıkladı ve şikayetçi Razumilov'a 17 Ekim’de yapılacak bir görüşme için randevu verdi.

https://www.habernediyor.com/yasam/apple-beni-homoseksuellige-surukledi-h7262.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder