17 Kasım 2018 Cumartesi

Zayn Malik: Artık Müslüman değilim, çünkü dinlere inanmıyorum!

One Direction adlı müzik grubunun eski üyesi ve dünyaca ünlü model Gigi Hadid'in sevgilisi Zayn Malik, son röportajında, kendisini artık Müslüman olarak tanımlamadığını açıkladı.
GönderYazdırZayn Malik: Artık Müslüman değilim


Gigi Hadid ile yaşadığı aşkla magazin gündeminden düşmeyen Zayn Malik, British Vogue'a verdiği röportajda dikkat çekici açıklamalarda bulundu. 25 yaşındaki Pakistan asıllı şarkıcı, hiçbir dini doktrine inanmadığını ve inancın gereği olan gündelik faaliyetleri bıraktığını söyledi.

Zayn Malik, "İnsanların dini inançların yalnızca kendilerini ve inandıkları kişi ya da şeyleri ilgilendirdiğini düşünüyorum. Belirli bir yemeği belirli bir şekilde kutsayarak yemek veya günde beş defa aynı dilde dua etmek gerektiğine inanmıyorum. Yalnızca iyi bir insansanız her şeyin sizin için iyi gideceğine inanıyorum. Bunu yalnızca ben ve inandığım şey arasında tutmak istiyorum. Bunun beni hayatta güzel bir şekilde ilerlettiğini düşünüyorum" ifadelerini kullandı.

http://www.milliyet.com.tr/zayn-malik-artik-musluman-degilim-magazin-2779229/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder