17 Ağustos 2018 Cuma

Madonna'ya benzemeye çalışan erkek eşcinsel midir; herıld yani!

ABD'nin Los Angelas eyaletinde yaşayan 33 yaşındaki Adam Guerra, en iyi Madonna taklitçilerinden biri olarak biliniyordu. Amerika'nın çok izlenen şov programı olan Ru Paul's Drag Race'de de yer alıyordu.


18 ameliyat geçirdi
Ama zevk için ünlüler gibi giyinen diğer taklitçilerin aksine, Adam bir adım daha ileri gitti. Ona benzemek için 14 yıl boyunca, yanak, çene impantları, popo, burun ameliyatı ve daha bir çok ameliyat dahil olmak üzere tam 18 estetik ameliyat geçirip yaklaşık 1 milyon 115 bin TL harcadı.
Adam neredeyse tüm hayatını, tüm cüzdanını ve sahip olduğu tüm parayı bugün 60'ında olan Madonna'ya benzemek için harcadığını itiraf ediyor. “Yanaklarımı implante ettim, çenemi birkaç kez yaptım ve kaş kaldırma ile dolgu yaptırdım” diyen Guerra, "Ama buna değer çünkü lanet olsun Madonna'ya benziyorum.” diye konuştu.

Madonna taklitçiliğine başlayıp Amerika'da şovlar yapan Adam'ın şov sergilediği program, şov işine girmeden önce Adam'ın fakir bir hayat yaşadığını fakat şimdi hayatının değiştiğini söyledi.
Parasını Madonna kıyafetlerine harcıyor

Adam şuanda instagramda 13 bin takipçiye sahip ve Hollywood ve Palm Springs'te gösterişli kulüplerde sahne alıyor. Şimdi şovlar yaparak bir yılda binlerce para kazanan Adam, kazandığı parasını ise ikonik Madonna kıyafetlerini satın almak için harcıyor.
Ayrıca Madonna sevgisi sayesinde zor zamanları aştığını ve 15 yaşından beri ona takıntılı olduğunu söylüyor.

Annesi pişman!
"Yaptığı her şeye takıntılıydım, sanki doğrudan benimle konuşuyormuş gibi hissediyordum. O şarkı söylediğinde içimde hissediyordum ve tüm istediğim onun gibi olmaktı." diye konuşan Adam'ın annesi küçüklüğünde ona Madonna'yı tanıttıkları için ve o CD'leri aldıkları için pişman olduğunu söylüyor.

“İlk önce Madonna'ya bu kadar takıntılı olduğunu inkar ettim, buna inanmak istemedim” diyen anne Annette Guerra, bu durumu gerçekten sevmediğini çünkü ona bir dine bağlanır gibi çok yüksek saygıyla bağlandığını anlattı.

Madonna'ya kalpten bağlı olan adam ise “Kimse Madonna'ya olan sevgimi anlamıyor, anlayacağını bile sanmıyorum." diye konuştu.

http://www.hurriyet.com.tr/galeri-madonnaya-benzemek-icin-1-milyon-tl-harcadi-40931071?p=13

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder