12 Haziran 2018 Salı

Çağlar Ertuğrul: Kadın olsam ben lezbiyen olurdum!


Çağlar Ertuğrul'dan samimi açıklamalar!

Final yapan Star TV dizisi Fazilet Hanım ve Kızları'nda 'Yağız' rolünü canlandıran Çağlar Ertuğrul, gerçek hayattaki eğlenceli ve esprili halleriyle de dikkat çekiyor.

Final yapan Star TV’nin Fazilet Hanım ve Kızları dizisindeki Yağız rolüne hayat veren Çağlar Ertuğrul, izleyenlerin gönlünde taht kurdu.

Dizideki dramatik hallerinin yanında esprili bir kişiliğe sahip olan Çağlar Ertuğrul, izleyenlerden gelen soruları yanıtladığı bir videoda “Seni nasıl tavlayabilirim” sorusuna “Güzel bir bezelye yapabilirsin. Belki çay içeriz sonrasında” yanıtıyla herkesi kahkahaya boğdu.

Ertuğrul, en çok hangi kadın oyuncuyla oynamak istediği ile ilgili bir soruya, yabancı oyunculardan 'Emma Thompson' yanıtını verirken Türk oyuncular için de “Henüz oynamamış olmadığım kadın oyuncular deyip bu sorudan kurtulayım” şeklinde kafa karıştıran bir yanıt veriyor.

Yağız Egemen mi daha yakışıklı, Çağlar Ertuğrul sorusuna, “İkimiz de yakışıklı değiliz, çok çirkiniz” diye cevap verdi.

“Kadın olsan kendinde hangi özelliği severdin” sorusuna ise şaşırtıcı bir yanıt vererek “Kadın olsam ben lezbiyen olurdum, çünkü erkeklerde ne buluyorsunuz anlamıyorum yani gerçekten” dedi.

Kaynak: Gecce.com

https://www.gecce.com.tr/haber-caglar-ertugruldan-samimi-aciklamalar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder