18 Nisan 2018 Çarşamba

Ağrı kesici içti, eşcinsel oldu

23 yaşındaki Scott Purdy isimli adam, go kartta ayağını kırdıktan sonra almaya başladığı ağrı kesicinin kendisini eşcinsele dönüştürdüğünü iddia ediyor.


İlacı almaya başladıktan sonra kadınların üzerindeki etkisinin hızla kaybolduğunu söyleyen Scott, aynı şekilde erkeklere karşı ilgisinin arttığını söyledi.

İçtiği ağrı kesici onu eşcinsele dönüştürdü

6 aydır beraber olduğu kız arkadaşından ayrılarak erkeklerle zaman geçirmeye başlayan Scott, 'Kadınlara olan libidomu kaybettim. Erkekler dikkatimi çekiyordu. Ben önceden hiç erkeklerle ilgilenmiyordum. gençken biraz merak etmiştim ama sonradan ilgimi çekmediklerini anlamıştım. İlacı kullandıktan sonra bana ne olduğunu bilmiyorum. Kız arkadaşımla buluştum. Ona erkekleri sevdiğimi, onunla olamayacağımı söyledim. Bunu açık sözlülükle açıkladığımda bana olan tavrını tahmin etmişsinizdir.' dedi.

Scott Pudy'nin kendisini etkilediğini söylediği ilaç epilepsi, beyin ile ilişkili ağrı ve yaygın anksiyete bozukluklarında kullanılıyor. Belgelenen yan etkileri arasında da libido kaybı ve ruh hali değişimleri sayılıyor. İnsanların bunu bilmesi gerektiğini düşünen Scott, hastalanan kişilere bu ilaç verildiğinde yan etkilerinin ne olduğunu bilerek almalarını istiyor ve yaşadıklarını şu sözlerle anlatıyor

'Ne olduğunu fark etmem biraz zaman aldı. Birkaç hafta ilacı almayı bıraktım ve erkeklere olan ilgim azaldı. Fakat ilacı alırken kendimi çok iyi hissediyordum. O ilacı almaya devam etmek istiyorum. Çünkü ilacı kullandığımda yaşadığım cinsel deneyimler beni çok mutlu etti.'

'İlacı kullandığım süreçte sosyal medya hesabımdan eşcinsel olduğumu ve sevgilim olmadığını yazdım. Kısa süre sonra biriyle tanıştım. Bir kaç hafta sonra onunla tanışmaya gideceğim. Onu çok özledim ve tek istediğim şey bir an önce onunla olmak.'

http://www.mynet.com/haber/foto-analiz/agri-kesici-icti-escinsel-oldu-4031656-1#6616069

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder