6 Aralık 2017 Çarşamba

Seren Serengilin eski sevgilisi Özay Bakır: Kol kırıldıysa yen içinde kalacak

Seren Serengil geçtiğimiz saatlerde Özay Bakır ile ayrılığını sosyal medya hesabından yaptığı açıklama ile duyurmuştu. İlişkinin ihanet yüzünden bittiği akıllara gelmişti.


Seren Serengil ile yolları ayrılan Özay Bakır' Özay Bakır Instagram hesabı üzerinden ayrılık açıklaması yaptı.

"Kol kırıldıysa yen içinde kalacak. Benim kendime yakıştırdığım budur. Şükür ki hayatımda hiç bir zaman birileri tarafından affedilmeyi gerektirecek kirli bir hata yapmadım. Vicdanım bir bebeğin gülüşü kadar tertemiz. Katlanamayacağım mesnetsiz ve tıynetsiz iftiralar olmadıkça duruşumu koruyacağım.

 Mesleğim gereği göze aldığımın dışında, özel hayatımdan kaynaklanabilecek içeriği boş ün/şan/şöhret gibi zırvalardan elimden geldiğince uzak durdum, bugün de reddediyorum. Sadece bu durumdan ötürü beni takip ediyor olan hanımefendilerden ve beyefendilerden takibi bırakmalarını rica ediyorum.Benim ruhum bu camianın iftira çarklarına ve dedikodu çemberine ait değil."

http://www.hurriyet.com.tr/ozay-bakirdan-ayrilik-aciklamasi-40667729

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder