23 Aralık 2017 Cumartesi

‘Annem bazen bana Rodrigo diyor’

Brezilyalı transseksüel voleybolcu Tiffany Abreu, yeni cinsel kimliğiyle ülkesinde yeniden voleybola döndü.


İTALYA, Brezilya, Portekiz, Fransa, Endonezya, İspanya, Fransa, Hollanda ve Belçika’da yıllarca erkek takımlarında Rodrigo ismiyle oynadı. Bir çok şampiyonluklar yaşadı. Defalarca kupalar kaldırdı. 2012 yılında ise voleybol kariyerini sonlandırdı.

‘Annem bazen bana Rodrigo diyor’

Bu sırada cinsiyetini de adını da değiştirdi. Kadın olup Tiffany ismini aldı. Olimpiyat komitesinin izin vermesi üzerine bu yılın başında İtalya’da bayanlar ikinci liginde tekrar transseksüel olarak voleybola döndü. Basının, çevrenin ve takım arkadaşlarının baskısını üzerinde hissedince İtalya’dan ayrıldı. Voleybola da ara verdi.

‘Annem bazen bana Rodrigo diyor’

Bu ayın başında ise yeniden teklif alınca tekrar voleybola geri döndü. Şimdilerde Bauru takımında oynuyor. Voleybolu çok sevdiğini anlatan Abreu, “Hayatımdan memnunum. Annem bazen bana Rodrigo olarak sesleniyor. Bu da önemli değil” dedi.

http://www.hurriyet.com.tr/annem-bazen-bana-rodrigo-diyor-40685512

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder