21 Ekim 2017 Cumartesi

"Yüz karası" travestiler!

Basında dile getirilmese bile travestilerin seks işçiliği başlığı altında ne haltlar yediğini bir bilseniz... En son bıçak zoruyla 14 bin liralık gaspçılıktan tutuklanarak hapse atılan 6 kişilik travesti çetesinin haberini okuduk. Bunlar hikaye değil, eşcinselliği kirleten gerçekler...
O yüzden lütfen eşcinsellikle diğer başlıklar altındaki sahte kimlikleri birbirine karıştırmayalım...
Eşcinsellik heteroseksülelik gibi bir cinsel yönelimdir ve eşcinsel kişiler kadın ruhu da barındırırlar, erkek ruhu da ve bu bir zenginliktir.
Eşcinseller cinsel kimlikleri üzerinden hayat sürmezler; bir canlının ne kadar cinsel ihtiyacı varsa, onların da o kadardır ve hayatlarının tamamını buna vakfetmezler DİĞERLERİ gibi.
Sağlıklı psikolojiye sahip bir eşcinsel eğitimini alır, çalışma hayatında yer alır, sosyal yaşam ve toplumsal hayata adaptasyonda zorluk çekmez ve toplumsal fayda anlamında da bir eksikliği yoktur genel bireylerden.
Homofobiye maruz kalmıyorlar mıdır; Tanrı aşkına homofobi dışında da mağduriyet yaşamayan kesim mi var?
Eğer homofobi canımızı daha çok yakıyorsa, bunda eşcinselliğin yanlış tanıtılmasının da etkisi var.
Elmalarla armutları, eşcinsellerle de transVestileri birbirine karıştırmayalım...
Eşcinsellik deformasyona uğramamış bedenle hemcinsine yönelimdir ve hayatın içinde doğallıklarıyla yer bulurlar.
En önemlisi MAĞDUR EDEBİYATI yapmazlar transVestiler gibi iş bulamıyoruz, seks işçiliğine mahkumuz gibi.
Halil Kandok ne oldu da değişti falan düşünmeyin; ben değişmedim, gerçekleri dile getirmeye başladım sadece.
Seks işçiliğini hiçbir zaman tasvip etmedim; bedenime saygısızlık edemem benim bu hayatta varoluşumu sağlayan. Çünkü benim bedenim mal değil ki satılık olsun.
Eğer homofobiyle mücadele ediyorsam, ideallerimle de çelişkiye düşmemem gerekir.
Transvestiler bir araya gelince Halil bize düşman diyorlarmış. Beni tarnıyan transvesti arkadaşlarım o kadar iyi biliyorlar ki ifadelerimin transfobiyle falan alakasının olmadığının. Düşüncelerim çıkarlarına ters düşüyor; o kadar.
Arkadaşlar benim transseksüellik anlayışım ne kadar heteroseksist transseksüellik anlayışıyla uyuşmasa da, ben psikolojisi ameliyatla rahatlayacak trans bireylerin trans geçiş sürecini desteklediğimi her zaman dile getiriyotum zaten.
Sadece art niyetli zihniyetler işlerine geldiği gibi anlıyorlar.
Yüz karası derken de herkes üzerine alınmasın; yarası olan gocunur!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder