14 Ekim 2017 Cumartesi

İtirazım Kerimcan’a değil kültürel erozyona...

Sosyal medya fenomeni Kerimcan Durmaz benim televizyonda kendisini eleştirmeme alınganlık yaptı...
“Ben tırnaklarımla buraya geldim... Havadan para kazanmıyorum, çalışarak bu pahalı hayatı sürüyorum” falan diyerek yanıt verdi bana.
Neden eleştirdiğimi bir de yazılı anlatayım...
Ben Kerimcan’ın kişiliğine, cinsel yönelimine asla söz söylemem. Bunu kimseye yapmadım, Kerimcan’a da yapmam...
Benim itirazım Kerimcan’ın kişiliğinde oluşan prototipe...
Sosyal medya Kerimcan’ın birbirinden kötü kopyalarıyla dolu.
Gençlerin kolay para kazanmanın yolunu, Kerimcan’ı taklit ederek bulabileceğini sanmasına itiraz ediyorum...
Kimse iki kitap okuyayım, iyi bir eğitim alayım, sanatta bilimde sporda bir şeyler yapayım derdinde değil artık.
Gençlerin kafasında varsa yoksa sosyal medyada fenomen olup, kolay yoldan para kazanmak var.
Kerimcan dünyadaki benzerleri gibi çok daha fazla kazansın umurumda değil ama bırakın benim de bu kültürel erozyona itiraz etme hakkım olsun...

Cengiz Semercioğlu

http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/cengiz-semercioglu/yildiz-tilbe-turk-oldugunu-bilseydim-donerdim-40608289

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder